Sinds men de website van BGC en Proximus probeert aan te passen kan ik niet meer inloggen op de e-services en kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen.
Voordien was dit geen probleem.
Is er een aanpassing die ervoor zorgt dat ik als eindgebruiker niet meer kan inloggen ? Of is het te wijten aan de werken aan de websites en komt het as soon as possible toch in orde ?
E-services nog bruikbaar voor eindgebruikers ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.