Skip to main content

Champions League

  • February 26, 2012
  • 5 reacties
  • 467 Bekeken

De rechten van de Champions League komen vrij na dit jaar . Het zou leuk zijn dat deze nu is te volgens is op belgacom in plaats van Telenet .
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • February 26, 2012
In HD aub. Nu moeten we vaak naar franstalige zenders kijken om Championsleague in HD te zien.

  • Apprentice
  • February 26, 2012
Champions League is toch te volgen op 2BE? dus door iedereen te bekijken??? helaas in SD. idem voor de Euro Leagues games op Exqi, toch een groot verschil met voetbal op HD

mvg

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • February 27, 2012
xenne:

Champions League is toch te volgen op 2BE? dus door iedereen te bekijken??? helaas in SD. idem voor de Euro Leagues games op Exqi, toch een groot verschil met voetbal op HD

mvg



Klopt!

En op Sporting Telenet kun je de overige matchen bekijken die niet worden uitgezonden op 2BE.


Grtz

Tien
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • February 28, 2012
Als die overige matchen bij Belgacom TV zouden komen, zou dat zeker meer dan welkom zijn!

Mvg

  • Apprentice
  • March 11, 2012
lang leve al jazeera sport voor voetbal champions league

kanalen 1 tot en met 10 en HD1 en HD2

Binnenkort HD1 tot en met HD 5