Ik heb el een tijdje problemen met de decoder( ik kan al een tijd lang niets meer opnemen buiten programma's die ik tot 30 dagen kan bekijken). Maar nu opeens wilt de decoder niet meer opstarten. Ik heb al alle kabels uitgetrokken en terug ingestoken maar niets helpt. Gisterenavond heb ik hem opnieuw ingestoken in de hoop dat hij tegen deze morgen wel zou opgestart zijn maar zoals de afgelopen dagen staat er na een 10-tal uren nog altijd P2:02 en brand het lichtje van signal groen en dat van hd oranje.
Hoe kan ik dit probleem oplossen want wij hebben nu al een paar dagen geen televisie meer... ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
met het huisje niet groen brandt).
uitdooft). Doe dit voor beide adapters in gelijk welke volgorde.
