ARD en ZDF ???
Weer duikt het gerucht op dat ARD en ZDF verdwijnen uit het aanbod Belgacom TV . Waar staat dit officiëel ?
Kan Belgacom nu eens eindelijk communiceren met zijn klanten ???
Enige maanden geleden was het eveneens zover ... dan horen we een maanden niks en de zenders zijn gebleven ...
Wat is er nu weer aan de hand. Twee excellente zenders schrappen en 'peanuts' in de plaats krijgen . Heel het aanbod staat bol van de zogezegde waardevolle zenders, vol nepprogramma's en reclameboodschappen. Terwijl degeijke zenders ,zoals een ARD en ZDF zouden ze dan schrappen.
Maar toch zijn wij overtuigd dat Belgacom eens dient te leren om zijn klanten perfect en tijdig te informeren over veranderingen . Dit geldt niet alleen voor aanpassingen van het zenderaanbod, maar ook voor software-aanpassingen bijvoorbeeld die gepland zijn. Cfr. problemen dit weekend met webmail . Na klachten stelt men bij Belgacom, ach ja, we hebben aanpassingen gedaan . Kan men eens op voorhand melden dat er aanpassingen gepland zijn, met mogelijke problemen, die men kan melden als ze zich voordoen . Dit noem ik anticiperen !
En laat ons echt hopen dat ARD en ZDF blijven !!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.