Zenders verplaatsen naar niet ingenomen nummer

  • 10 August 2011
  • 6 reacties
  • 1394 Bekeken

Badge
Ik kan zenders wel van nummer laten switchen maar niet naar een nieuw nummer verplaatsen.

Hoe doe ik dat?

bv. op nummer 18 zit origineel geen zender, maar ik daar BBC2 steken zodat het niet

17. BBC1

18. Niks

19. BBC2 is.

6 reacties

Dat is eigenlijk de bedoeling van Belgacom... Vond ik ook wel raar in het begin. Je kan zenders enkel switchen, waardoor je nummers springen van 17 naar 19 naar 23 bijvoorbeeld. Ze volgen mekaar wel op als je zapt.
Badge
Welke idioot bedenkt zoiets?

Als je zenders kan switchen dan moet dat toch ook kunnen naar niet ingenomen zenders!!!

Dat ze op elkaar volgen doet niks terzake, ik wil ook rechtstreeks naar een zender kunnen gaan zonder eerst te moeten zappen.

En ik heb geen zin om de zendervolgorde van Beglacom uit het hoofd te leren.

Er is GEEN ENKELE zinnige reden om zoiets te bedoelen.
Beste Kerry,


Dit is inderdaad onmogelijk zoals xfifteen al vermeld heeft. De kanalen zijn voorbehouden om eventueel nieuwe kanalen toe te kunnen voegen.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
Badge
Waarom kan dat bij Telenet dan wel?

Zo voegen toch ook nieuwe kanalen toe.

Dit is zo belachelijk dat het niet kan.

Kan dit echt niet opgelost worden
Aangezien ik van Telenet kwam, weet ik inderdaad dat het bij hen eigelijk beter is op vlak van eigen zendervolgorde.

Daar kies je zelf waar ze staan, en nieuwe zenders komen gewoon automatisch achteraan je persoonlijke zendervolgorde. Veel beter... en ik snap ook niet waarom dat bij Belgacom niet zo is.

Groeten!
Onefficientie op zo'n niveau dat het absurd is...maar wel begrijpelijk als je bedenkt dat dit bedrijf voor 53 procent in handen is van de overheid.

Reageer