Beantwoord
Zeer misleidende promo LG tv
Even ter info : ben reeds 25 jaar Trouwe Proximus klant. Zonet telefoon gedaan naar klantendienst ivm aanschaf nieuw promo abo ( abo met pack en lg tv voor €69) . Antwoord klantendienst : U heeft geen recht op deze promo omdat U reeds (trouwe) klant bent van ons. Wat een koude douche !! Ik had nochtans op voorhand de voorwaarden op de site gelezen en ik zou in aanmerking komen omdat ik nu nog een (oud) pack (met internet comfort) heb, en dus geen tuttimus pack. De aanbieding geldt voor wie tuttimus wordt met een nieuwe internet formule. Er staat NERGENS dat dit niet geldt voor bestaande klanten. Kleine voetnoot : bij dit abo ( met meer opties) zou ik zelfs maandelijks meer betalen dan ik nu betaal. Dit vind ik uiteraard logisch daar ik ook meer krijg. Dit is zeeer misleidend en incorrect. Na lang zoeken vind ik dit type van lg tv nergens tegen de “normale verkoopprijs” die prox afficheerde. Voor mij is de emmer nu vol!
Beste antwoord door Martin
Ik vind ook dat ze dit veel duidelijker op hun site zouden moeten zetten want ik heb inderdaad al enkele keren van proximus medewerkers gelezen dat het een tuttimus pack moet zijn met een nieuw internet abonnement en nieuw wordt door hen letterlijk genomen blijkbaar, wat wil zeggen dat iemand die al een internet abonnement heeft niet in aanmerking, komt!
Mijn pa heeft er ook al voor gebeld maar dat hij al zo vele jaren trouwe klant is mocht niet baten......
Bekijk origineelMijn pa heeft er ook al voor gebeld maar dat hij al zo vele jaren trouwe klant is mocht niet baten......
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.