Beantwoord

Zeer misleidende promo LG tv

  • 4 December 2017
  • 6 reacties
  • 1476 Bekeken

Even ter info : ben reeds 25 jaar Trouwe Proximus klant. Zonet telefoon gedaan naar klantendienst ivm aanschaf nieuw promo abo ( abo met pack en lg tv voor €69) . Antwoord klantendienst : U heeft geen recht op deze promo omdat U reeds (trouwe) klant bent van ons. Wat een koude douche !! Ik had nochtans op voorhand de voorwaarden op de site gelezen en ik zou in aanmerking komen omdat ik nu nog een (oud) pack (met internet comfort) heb, en dus geen tuttimus pack. De aanbieding geldt voor wie tuttimus wordt met een nieuwe internet formule. Er staat NERGENS dat dit niet geldt voor bestaande klanten. Kleine voetnoot : bij dit abo ( met meer opties) zou ik zelfs maandelijks meer betalen dan ik nu betaal. Dit vind ik uiteraard logisch daar ik ook meer krijg. Dit is zeeer misleidend en incorrect. Na lang zoeken vind ik dit type van lg tv nergens tegen de “normale verkoopprijs” die prox afficheerde. Voor mij is de emmer nu vol!
icon

Beste antwoord door Martin 4 December 2017, 21:09

Bekijk origineel

6 reacties

Bij de concurrentie Telenet is dit WEL duidelijk omschreven in hun voorwaarden “voor elke nieuwe/bestaande klant die kiest voor Wigo 10gb,.... “
Ik vind ook dat ze dit veel duidelijker op hun site zouden moeten zetten want ik heb inderdaad al enkele keren van proximus medewerkers gelezen dat het een tuttimus pack moet zijn met een nieuw internet abonnement en nieuw wordt door hen letterlijk genomen blijkbaar, wat wil zeggen dat iemand die al een internet abonnement heeft niet in aanmerking, komt!
Mijn pa heeft er ook al voor gebeld maar dat hij al zo vele jaren trouwe klant is mocht niet baten......
Reputatie 7
Badge +1
Hoop dat PX een keer luistert maar ben er bang voor. Een maal klant kun je er naar fluiten. Zal ook geen reactie komen van de Community Managers van dit forum om dit voor trouwe klanten te ondersteunen. Nee helaas TN is hierin veel duidelijker dan PX.
Ik ga toch (laten ) uitzoeken of dit soort communicatie (in voorwaarden) van Proximus wel allemaal kan. Ik heb alvast een print screen van hun voorwaarden genomen.
De voorwaarden zeggen, een nieuwe internetaansluiting...
Al heb je al sinds 1996 internet bij hun, de tv krijg je niet...

LG Ultra HD TV: T.e.m. 31/12/2017 bij een nieuw internetabonnement in Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. 1 tv-toestel per klant. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling tv-toestel met bankkaart.
De voorwaarden zeggen NIET “nieuwe internetaansluiting” maar wel “nieuw internetabonnement “ . Ik heb nu nog oud internet comfort abonnement en zou een nieuw internet tuttimus abonnement nemen. Is toch zo klaar als een klontje. Of niet ?

Reageer