WISTER

  • 11 November 2013
  • 1 reactie
  • 13967 Bekeken


Nu wil ik echt wel weten wat die wister is op mijn factuur. En blijkbaar al van in het begin van mijn start abbonement smart 35.


Dit staat dus elke keer op mijn factuur:


WISTER Weekly subscription XXO01 cu 4.99euro.


En dit elke zondag opnieuw. Dus soms is dit 20 euro en soms 25 euro waar ik voor betaal en waar ik niets aan heb.


Eerst dacht ik dat het aan mij zou liggen omdat ze dit aan de helpdesk niet kende en ze mij tot eindelijk een nr hebben doorgegeven waar ik naar moest bellen maar die achteraf zelfs niet bestond.


Heel vreemd allemaal, heb daarstraks een kennis eens achter die WISTER laten zoeken en die vond wel iets maar vond dit toch maar louche.


Nu op een forum deze reactie gekregen van iemand :


Ik ken iemand die dit ook heeft gehad.


Het is proximus die het geld ontvangt en gaat dan op een louche manier hun proximus klanten meer geld aftrochelen.


De helpdesk beweerd dat dit een app. is die kosten aanrekend via een provider.





Nu zou ik heel graag hier antwoord op krijgen.


Dank u

























1 reactie

Beste Kathleen,

Zulke 3rd Party diensten kunnen enkel aangerekend worden als deze diensten geactiveerd zijn vanuit uw toestel. WISTER is een onderdeel van youtube. U kunt deze diensten van WISTER via hun website stopzetten zodat deze kosten niet meer aangerekend kunnen worden. Van zodra dat u dit uitgevoerd heeft, kunnen wij voor uw nummer een blokkering activeren zodat er in de toekomst geen misverstanden kunnen gebeuren.

Mvg
Eva

Reageer