Wijziging mobiele optie bij packageformule gebeurt niet.

  • 15 December 2010
  • 1 reactie
  • 709 Bekeken

Wij beschikken over een package (BelgacomTV, Internet, mobiele telefonie, Vast Internet) .

Bij e-services kunnen we nog niet ons mobiel telefoonnummer zien hoewel dit onder de zelfde gemeenschappelijke fakturatie valt.

Reeds twee maal hebben wij daarom het call-center gebeld (1x eind november 1 x begin december) om van optie te switchen (30 naar 20) Om één of andere redenen schijnt de doorstroming naar Proximus of het Billingsysteem echter niet te gebeuren.

Wij hebben dan ook een verkeerde fakturatie voor de maand december gekregen.

Meer schrikwekkend was het feit dat de eerste dame die ik vandaag aan de lijn had beweerde dat er géén historiek van de gesprekken aangaande is, ze mij vertelde dat ik de waarheid niet sprak 😞 waarna ze prompt het gesprek beëindigde. De tweede dame vond blijkbaar wel het probleem, sprak van een IT issue en stelde een tegemoetkoming door.

Uiteindelijk heb ik voor deze issue nu reeds 4 (vier) maal moeten bellen.

Voorstel van oplossing:

- zo vlug mogelijk degelijke integratie van mobilofonie in e-services

- degelijke werking billing systeem in call-center

- degelijke informatie aan call-center mensen van dit soort problemen en ook

aanduiden dat klanten niet per definitie 'leugenaars' zijn

1 reactie

Badge
beste Maarten, een aanpassing gevraagd eind november kan niet in de fakturatie van december te zien zijn, nl opmaak met sittuatie op 01/12. Deze aanvraag vraagt een behandelingstijd van een 2 a 5-tal werkdagen. Best ga je naar een Belgacom-shop alwaar men u over uw huidige toestand perfect kan informeren. Wellicht heeft de eerste medewerker in fakturatiesysteem gezien waar - uiteraard- geen spoor te vinden is.

groeten-muisje

Reageer