Welke posts horen thuis in de categorie "facturatie"?

  • 8 September 2010
  • 4 reacties
  • 3449 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Hier kan u terecht voor al uw vragen in verband met uw Belgacom factuur.

Eva

4 reacties

Hallo,

Ik kan mijn factuur online niet bekijken.

Ik ben wel ingelogd op mijn e.serviceaccount.

wanneer ik mijn factuur wil bekijken komt er een bericht in het engels

voor zover ik het begrijp is dat ik niet in gelogt ben.

Verder heb ik ook nog gezien dat ik een skynet account moet hebben

maar ik ken het niet of het is verkeer.Je moet dat kunnen samen voegen maar het lukt maar niet.
Bij mij juist hetzelfde als: geplaatst okt. 15 door lieve

Ik geraak er gewoon niet meer wijs uit, wil ik login veranderen of paswoord, loopt het ook mis.

De emails die ik dan ontvang zijn ook niet gemarkeerd over welke activatie het dan gaat, zodat er mogelijks vergissingen gebeuren.

Bvb: E Service of andere ? (zie bijlage)

Tot Julli ging het normaal, nu kan ik mijn fakturen (002069072 Mijn klantennummer) reeds 2 maand niet meer raadplegen, er staat ook géén activatiecode op deze fakturen van E-Service, wat vroeger op de papieren fakturen wél het geval was.

Via de telefoon lukt het ook niet deze code (via tel) te ontvangen, dus heb ik nu eens geprobeerd een brief te ontvangen met deze code op ?

Ben benieuwd (en einde raad)

Misschien toch beter terug weer papieren facturen?

Maar HOE ?

Mvg
a:3:{s:3:"url";s:27:"/files/94a6f40b19/msimn.exe";s:4:"name";s:9:"msimn.exe";s:4:"size";s:4:"59KB";}
Reputatie 7
Badge +1
Login is altijd klantnummer volgens mij. En paswoord kan je altjd aanvragen Ik heb ook moeiljkheden bij het inloggen. Staat op automatisch, en logy i, om mijn naam, maar vliegt er onmiddellijk terug uit, en krijg een engelse versie met tekst dat ik terug moet inloggen met mijn paswoord.....dan aat het.

Reageer