Beantwoord

Weergave oproepnummer werkt niet meer

  • 6 November 2017
  • 3 reacties
  • 623 Bekeken

Mijn ouders hebben een vaste lijn en een Specifics 200-toestel. Ze betalen voor de dienst weergave oproepnummer, maar het nummer van de oproeper wordt niet meer getoond wanneer er iemand belt.
De dienst is nochthans actief, dit is te zien in MyProximus, en ik heb ook al naar de helpdesk gebeld om het te verifiëren. Ze weten bij de helpdesk niet wat het probleem kan zijn.
De batterijtjes van de telefoon zijn al vervangen, stekker uitgetrokken... niets helpt.
Ook wanneer ze via een toetsencombinatie het laatst gekozen nummer willen bellen, verschijnt er altijd hetzelfde (foute) nummer.
Iemand enig idee wat er mis is?
icon

Beste antwoord door ThomasP 7 November 2017, 14:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien mogelijk best een test uitvoeren met een andere telefoon
Indien de dienst technisch nog beschikbaar is/geleverd wordt lijkt het er in 1e instantie (= mogelijk, niet zeker) op dat de voeding (stekker?) defect is

Opmerking:
Dat de dienst nog voorhanden is in MyProximus betekent niet dat deze technisch nog actief is (er kan een fout zijn bij Px); vermits de helpdesk gecontacteerd werd veronderstel ik evenwel dat zij dit gecontroleerd hebben
Reputatie 7
Badge +6
Lieve N, zoals M_016 hier voorstelt kan je best eens controleren met een ander telefoontoestel, als je dit ergens voorradig hebt. Het kan namelijk zijn dat dit een probleem op het toestel is. Of de dienst (technisch) actief staat of niet, kunnen we ook altijd even nakijken voor je. Stuur me even het desbetreffende telnr door via privébericht naar Het Proximus Team en dan kijken we dit voor je na.
Reputatie 7
Badge +6
Lieve, na nazicht blijkt dat de dienst weergave oproeper correct actief staat. Ik heb hem eens (technisch) verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Als je merkt dat de nummers nog steeds niet worden weergegeven is dit dus mogelijk een probleem met het toestel. Ik raad dus aan eens even te testen met een ander toestel.

Let op! Niet alle nummers worden weergegeven. Anonieme nummers (bellers die hun nummer niet vrijgeven) zullen altijd anoniem blijven en niet worden weergegeven met de 'weergave oproeper'.

Reageer