wd my cloud

  • 15 October 2014
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

ik heb al een tijdje een wd mycloud (http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=1140) , het inloggen vanop een nander netwerk en ook via smartphone ( 3g netwerk ) ging altijd perfect. Recent lukt mijn toegang ( via extern netwerk of 3 g ) niet meer . Via eigen netwerk lukt alles. Mijn instellingen zijn niet veranderd; Andere gebruikers van dit systeem ervaren dit probleem nu ook . Kan het zijn dat de poort 443 regelmatig afgesloten wordt ? ik heb vanaf morgen BIZZ abonnement.


graag uw antwoord

3 reacties

best de vraag eens stellen aan ► 'https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank'
Ik probeer ook al een paar weken om een externe verbinding te leggen met een WD Mycloud, via een Bbox 2 en met advies van de helpdesk van WD. Tot op heden zonder succes. Hebben jullie dit opgelost gekregen?
Ter info: voor vele IT vragen kan je ook altijd terecht op het http://userbase.be/forum" target="_blankwaar er veel specialisten zitten met veel ervaring en ook inside info.

Reageer