wd my cloud

  • 15 October 2014
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

ik heb al een tijdje een wd mycloud (http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=1140) , het inloggen vanop een nander netwerk en ook via smartphone ( 3g netwerk ) ging altijd perfect. Recent lukt mijn toegang ( via extern netwerk of 3 g ) niet meer . Via eigen netwerk lukt alles. Mijn instellingen zijn niet veranderd; Andere gebruikers van dit systeem ervaren dit probleem nu ook . Kan het zijn dat de poort 443 regelmatig afgesloten wordt ? ik heb vanaf morgen BIZZ abonnement.


graag uw antwoord

3 reacties

Ter info: voor vele IT vragen kan je ook altijd terecht op het http://userbase.be/forum" target="_blankwaar er veel specialisten zitten met veel ervaring en ook inside info.
Ik probeer ook al een paar weken om een externe verbinding te leggen met een WD Mycloud, via een Bbox 2 en met advies van de helpdesk van WD. Tot op heden zonder succes. Hebben jullie dit opgelost gekregen?
best de vraag eens stellen aan ► 'https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank'

Reageer