Wat een gedoe om contact met een bekwame Proximus medewerker te krijgen

  • 10 May 2017
  • 7 reacties
  • 263 Bekeken

Beste,

Na een 3 kwartier rondzoeken op jullie site ben ik er nog steeds in geslaagd om gewoon een email adres te vinden waarnaartoe ik mijn klacht/vraag kan sturen. Jullie website zit gewoon zo in elkaar dat het de klant echt lastig maakt om een vraag/klacht te stellen. Dit is volgens mij niet zo moeilijk, aangezien het verkopen van jullie producten WEL heel vlot gaat.

Na meer dan 14 jaar trouwe klant te zijn bij jullie, begin ik serieus aan het overwegen om met heel mijn abonnement over te stappen naar de concurrentie. Je klanten correct helpen is een goede klantenservice, hen allerei producten aansmeren en op de meest ongepaste momenten 'teveredenheids enquetes' laten invullen is het NIET!!

Hopelijk slaag ik er snel in om met mijn probleem bij een bekwame proxiumus medewerker te geraken. De telefoonbediende zei mij gewoon" betaal u factuur maar gewoon en achteraf wordt dat wel geregeld". Zo werkt het niet he.

Hopelijk komt er hier een respons op?

btw, ik heb nog steeds geen email adres gevonden van de klachtendienst...

7 reacties

Het eniste dat je vindt is een email online webformulier en niet altijd even evident om er via al de opties te geraken,
zie een vb (screenshots) hoe je er toe komt als je deze link volgt:
Mail Ons
onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
Beste

Ik kan dit alleen maar beamen en hoop dat Proximus er iets mee doet! Vreselijk moeilijk te bereiken. Je kan zelfs hun winkels niet opbellen. Telefoonnummers worden niet gegeven. Ze schrijven dat je kan e-mailen maar het e-mailadres wordt niet vermeld op de site.
Je kan hen contacteren, maar de helft van de telefonisten weet niet waarover het gaat en legt gewoon de hoorn in!
Proximus telefonisch contacteren is een absolute no-go. Van zuchtend tot geïrriteerd, het is er vast heerlijk vertoeven om er te werken.

Mijn ervaring: stuur via deze link een privé-bericht aan de klantendienst en je hebt de volgende dag een passend antwoord.
Reputatie 4
Badge +1
Beste
Ik kan dit alleen maar beamen en hoop dat Proximus er iets mee doet! Vreselijk moeilijk te bereiken. Je kan zelfs hun winkels niet opbellen. Telefoonnummers worden niet gegeven. Ze schrijven dat je kan e-mailen maar het e-mailadres wordt niet vermeld op de site.
Je kan hen contacteren, maar de helft van de telefonisten weet niet waarover het gaat en legt gewoon de hoorn in!

Volledig mee eens maar als je het zegt word je bericht hier verwijdert, je mag gewoon geen eigen mening zeggen. Ik heb zelf jaren vele jaren bij Telenet en ook hier gezeten maar zal nooit zeggen dat het hier slecht is. Wat Christel zegt is waar en zei ik over een paar dagen ook al tot het bericht verwijdert werd.
Reputatie 4
Badge +1
Proximus telefonisch contacteren is een absolute no-go. Van zuchtend tot geïrriteerd, het is er vast heerlijk vertoeven om er te werken.
Mijn ervaring: stuur via deze link een privé-bericht aan de klantendienst en je hebt de volgende dag een passend antwoord.

Als je ergens met problemen zit is de beste oplossing zoals ik reeds zei via dit forum te werken en een bericht te sturen naar onze medewerkers.. Zo zal je ook het vlugste geholpen worden; Bellen naar een kiosk is stom, want dan kan je ernog beter naar rijden naar zo een kiosk waar je alles beter kan oplossen.
Ziezo, dankzij Michael heb dan eindelijk een manier gevonden om mijn klacht/email te versturen.

Ik ben nieuwschierig naar de reactie. Ik hou jullie op de hoogte.
Bedankt!
Ter verder info
dergelijke privé berichten kan je ook via twitter (facebook) sturen waar je zeker even vlug een passend antwoord zal krijgen.

Voor de optie "Mail Ons" zie een voorbeeld met screenshots als je deze link volgt:
Mail Ons
onder deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals een privébericht sturen hier en ook op twitter en facebook

Reageer