Ik ken mijn wachtwoord van My Proximus, maar dat van de app niet meer. Het is blijkbaar niet hetzelfde (mede door 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 leesteken, ... en dan lukt het niet met mijn originele wachtwoord). Ik kan niet bellen en ik vind ook bij de support hier niets over. En het duurt me te lang allemaal om het op te zoeken.
Bladzijde 1 / 1
Hey X-tel, ik heb een wachtwoord herstel naar je geregistreerd email account gestuurd. Via deze email kan je je wachtwoord opnieuw instellen.
Via deze pagina vind je trouwens nog wat info wat te doen wanneer je je wachtwoord vergeten bent.
Via deze pagina vind je trouwens nog wat info wat te doen wanneer je je wachtwoord vergeten bent.
Perfect! Dankjewel ?
Hey X-tel,
Dat is graag gedaan :)
Met vriendelijke groeten
Stephanie
Dat is graag gedaan :)
Met vriendelijke groeten
Stephanie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.