vrt weg

  • 24 April 2012
  • 9 reacties
  • 425 Bekeken

/files/a8c20cc24c/1bc9097028ca9b97d74684c716df96c1dm9lZGluZyAoMSkucG5n.png 531x450

9 reacties

Badge
Was dat op 1 of HD 31 ?
Op hdm4
Reputatie 7
Badge +1
Bernadette, dat is de ingang op je TV, op welke zender staat je decoder ?
Badge
Hahaha inderdaad sinjoor72!
Juist het zit zo vtm staat op 2 , als ik dan terug om op 1 te komen krijg ik 999 ????
ik heb een draadloze aansluiting voor twee tv's en twee computers.
we zijn de zeventig voorbij en dan is het niet zo makkelijk meer!!
misschien een probleem dat de hd zenders niet werken? heb je vrt 1 niet op 30 staan? (in veronderstelling dat de vrt hd zenders op 1 & 2 gezet zijn)

ofwel klopt de zendervolgorde niet meer, want vtm staat normaal op 3

mvg
goede morgen , op een tv staat het inderdaad op 30 , maar het beeld is sinds gisteravond niet om aan te zien alles loopt door elkaar en de klank is ook niet om aan te horen

op de andere tv staat de vrt nergens omdat ik gewoon geen 30 krijg , maar daar is klank en beeld wel goed!!!

bj
ondertussen staat er op tv "error 300"!!!!!!
Doe eens een reset van je modem

deze uitleg vind je o.a. op ricy's blog ==>> http://bgctv.skynetblogs.be/#resetbbox2

waar het vogende staat:

Reset van BBOX:

Het spannigsloos zetten van het toestel en na ongeveer 20 seconden spanning terug opzetten.

=======================

op zijn blog ==>> http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec

staat o.a :

Ook als je error 300 krijgt is een modem-reset of (modem-factory-reset) aangewezen

modem factory reset is zelden nodig.

======================

Het kan ook zijn dat de devolo's (als er tussen staan) tussen je modem en decoder de oorzaak zijn.

In dit geval ook deze eens resetten kan nodig zijn:

De PLC-adapter (ethernetadapter via het elektriciteitsnet) opnieuw initialiseren






Met deze procedure kunt u uw PLC-adapters herinitialiseren ingeval zij onderling niet meer optimaal communiceren (d.w.z. als het lampje Image met het huisje niet groen brandt).
  1. Laat de adapters aangesloten op het elektriciteitsnet en druk gedurende 20 seconden op de knop naast de kabelingang (d.w.z. tot het voedingslampje Image uitdooft). Doe dit voor beide adapters in gelijk welke volgorde.
  2. Als de adapters geherinitialiseerd zijn, moeten ze opnieuw geconfigureerd worden. Maak daarom de kabels van de adapters los en verwijder ze uit de elektrische contactdozen.
  3. Sluit beide adapters aan op twee elektrische contactdozen die zich bij voorkeur in eenzelfde lokaal bevinden (d.w.z. in gelijk welk lokaal).
  4. Druk op de knop die zich naast de kabelingang van een van de adapters bevindt (eenmaal drukken volstaat). Beeld -Druk op de knop die zich naast de kabelingang van een van de adapters bevindt
  5. Druk vervolgens op de knop van de tweede adapter (ook hier volstaat eenmaal drukken).
  6. De adapters zullen nu opnieuw geconfigureerd worden. Zodra het lampje Image met het huisje permanent groen brandt, is de configuratie voltooid en kunt u de toestellen opnieuw op hun oorspronkelijke plaats aankoppelen (vergeet niet de kabel weer aan te sluiten).

Elsa











Reageer