Skip to main content

Vraagje factuur

  • 14 september 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Ik ben al jaren klant bij proximus maar elke maand krijg ik 15 euro omdat ik mijn factuur 7 dagen na datum betaal, om dit probleem op te lossen zou ik willen vragen de maandelijkse facturen te veranderen van betaaldatum?

4 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2169 reacties
  • 15 september 2017
Hallo inske,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen en dit samen met de betaaldatum dat u graag had gewenst.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 september 2017
nummer 03/8776266

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • 16 september 2017
Deze werd doorgezonden, betaaldatum gaat nu tussen 7de en 10de zijn! Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 september 2017
dank u, het factuur staat op naam van marc van barel, heiligstraat 15 te 2620 hemiksem grts