Ik ben al jaren klant bij proximus maar elke maand krijg ik 15 euro omdat ik mijn factuur 7 dagen na datum betaal, om dit probleem op te lossen zou ik willen vragen de maandelijkse facturen te veranderen van betaaldatum?
Bladzijde 1 / 1
Hallo inske,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen en dit samen met de betaaldatum dat u graag had gewenst.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen en dit samen met de betaaldatum dat u graag had gewenst.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
nummer 03/8776266
Deze werd doorgezonden, betaaldatum gaat nu tussen 7de en 10de zijn! Groetjes, Nicky
dank u, het factuur staat op naam van marc van barel, heiligstraat 15 te 2620 hemiksem grts
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.