Beantwoord

VPN/Global Protect lukt niet via thuisverbinding

  • 20 maart 2017
  • 1 reactie
  • 605 Bekeken

Ikzelf moet thuis via een VPN verbinding aan de slag kunnen gaan voor mijn job.
Alles is reeds uitgezocht maar geen oplossing lijkt gevonden.
IT-afdeling van het bedrijf waar ik tewerkgesteld ben denkt dat het probleem enkel aan mijn thuisverbinding kan liggen daar het op een externe lijn (Telenet) op het werk ook direct lukt.
Thuis op mijn Proximus internet lukt het dus alleen niet.

Wat zou de reden hiervan kunnen zijn? Een oplossing hiervoor moet dringend gevonden worden.
icon

Beste antwoord door Martin 20 maart 2017, 18:20

Aan de IT-afdeling kan je vragen welke poorten moeten open staan voor je VPN verbinding, want sommige zijn gesloten

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/internetpoorten-openen.html

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#geblokkeerdepoorten

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#portforwarding
Bekijk origineel

1 reactie

Aan de IT-afdeling kan je vragen welke poorten moeten open staan voor je VPN verbinding, want sommige zijn gesloten

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/internetpoorten-openen.html

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#geblokkeerdepoorten

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#portforwarding

Reageer