Skip to main content

Voicemail op telefoon


Forum|alt.badge.img+1
Kan ik die voicemail op de telefoonlijn uitschakelen? Regelmatig krijg ik anonieme telefoons en telkens als dit overgaat naar de voicemail, en er wordt niets ingesproken, kost me dat geld.
This topic has been closed for comments

12 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 22 februari 2017
Hallo Peter,
Op deze pagina vind je alle info.
Mvg,

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 63 reacties
  • 23 februari 2017
Hallo Peter!

Heb deze even verwijderd voor je. :)

Mvg,

Wouter

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 102 reacties
  • 27 februari 2017
Dag Peter,

Is ondertussen alles opgelost voor jou? Want volgens mijn meting zou alles correct moeten werken.

Mvg,

OdB

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 maart 2017
Dag peter

Ik wil geen voicemail met 2 gsm nummers

M.V.G

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 6 maart 2017
@Wouter M, bedoel je de voicemail op telefoon verwijdert?
@Jimmy O, wat bedoel je met "alles opgelost"?Als het de tv problemen zijn, dan zijn die idd en hopelijk blijvend opgelost,
maar in een ander topic zal ik ook een ander probleem uitleggen.
@Hamadof, leg eens uit wat je bedoelt!

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 maart 2017
Beste peter

Ik heb nu geen probleem met voicemail . Als in orde in hartelijk bedankt .

M.V.G

Mohamad Zino

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 63 reacties
  • 7 maart 2017
Hallo Peter!

Ja heb inderdaad de voicemail verwijderd, excuses als dit niet helemaal duidelijk was in mijn vorige bericht.

Mvg,

Wouter

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 maart 2017
Dag Peter

Ik heb nog een probleem in mijn gsm .Ik kan niet een gesprek met 2 personen samen maken (groepsgesprek)

M.V.G

Mohamad Zino

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Motivator
  • 192 reacties
  • 7 maart 2017
Hamadof, je moet je richten tot de Proximus medewerkers. Ik ben een klant.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 396 reacties
  • 9 maart 2017
Dag Hamadof,

Kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen in een PB. Dit kan je steeds doen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 maart 2017
beste, volgens voicemail staat mijn voicemail niet actief maar toch krijg ik plotseling voicemail sinds gisteren, ik krijg dit niet gedeactiveerd, heb al naar helpdesk gebeld en daar zegt een stem dat mijn voicemail dus niet actief is, toch kan men berichten inspreken, graag GEEN voicemail aub

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 391 reacties
  • 23 maart 2017
Beste Stef,kan je via privébericht via deze link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Mvg, Freya