Beantwoord
voice mail
ik krijg langs geen kanten mijn voice mail geinstalleerd op mijn vaste lijn,gewoon veranderd van telefoon nu zo'n handsfree toestel ,ook bij proximus zelf kunnen ze mij niet helpen
Beste antwoord door ThomasP
De Phonemail stond nog niet actief of op je lijn. Ik heb deze nu voor je geactiveerd maar in principe kon je dit zelf doen door in te loggen op MyProximus, naar je vaste lijn te gaan en bij 'beschikbaar' de Phonemail te 'bestellen'. Dit is gratis. Hierna staat Phonemail actief en kan je deze instellen voor gebruik door naar 1969 te bellen.
Ik vermoed dus dat je vorig toestel een eigen antwoord apparaat had.
Ik heb deze nu voor je geactiveerd, let er wel op, je dient deze nog te voltooien door even naar 1969 te bellen. Je gaat nu een ander bandje te horen krijgen. Standaard schakelt je lijn over naar je phonemail na 20sec. Je kan dit echter wel wijzigen. Kijk hiervoor even op deze pagina.
Bekijk origineelIk vermoed dus dat je vorig toestel een eigen antwoord apparaat had.
Ik heb deze nu voor je geactiveerd, let er wel op, je dient deze nog te voltooien door even naar 1969 te bellen. Je gaat nu een ander bandje te horen krijgen. Standaard schakelt je lijn over naar je phonemail na 20sec. Je kan dit echter wel wijzigen. Kijk hiervoor even op deze pagina.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.