Gisteren bestelde ik via mijn account op belgacomtv de wedstrijd Germinal Beerschot - AA Gent. Na 9min werd deze wedstrijd afgelast omwille van de sneeuw. Ik heb de wedstrijd uiteraard aangekocht en ze staat nu ook bij de te factureren items. Wat gebeurt er nu? Wordt het bedrag gecrediteerd?
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ekaterina
Bladzijde 1 / 1
Dezelfde vraag voor Multilive!!
2de keer dat dit afgeschaft wordt door hetzogezegde slechte weer, terwijl er wel 3 wedstrijden bezig waren! Dus het kon perfect uitgezonden worden.
Dit is wel een kost van 15€ per maand, en we hebben hiervan dus de helf niet kunnen zien!
2de keer dat dit afgeschaft wordt door hetzogezegde slechte weer, terwijl er wel 3 wedstrijden bezig waren! Dus het kon perfect uitgezonden worden.
Dit is wel een kost van 15€ per maand, en we hebben hiervan dus de helf niet kunnen zien!
Yes call me in as well... Zit in dezelfde sitatie. Zou dit dus ook niet graag op mijn factuur zien verschijnen!
Misschien krijg je er "credits" voor en bijft het bedrag uitstaan voor een volgende match. Toch best checken denk ik.
Ik heb Belgacom gemaild (telefonisch had ik voorlopig even geen zin in). @ Bart @Xmanos - keep you posted.
Lol , voor een wedstrijd GUA - AAGent aan te vragen moesten ze u sowieso 25€ boete opleggen :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.