Geen idee wat ik over het hoofd zie.
Ik heb een goed ftp-programma dat ik al enkele jaren (sporadisch) gebruik.
Ik probeer in te loggen door protocol http:// in te voeren - gevolgd door host users.skynet.be
Daarna volg ik met mijn login en mijn paswoord.
Er komt reactie, maar er worden een massa folders geladen, waar ik geen boodschap aan heb.
De naam van de eerste folder begint met /app/answers/detail/
Ik belde naar de dns-dienst 0800 23542, maar daar word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Is er hier iemand die mij eventueel kan helpen?
Beste dank,
Tarragon
Wat voer je juist in op uw ftp-prog. iets van deze aard:
HOST: users.skynet.be
USERNAME: fb123456
Password: uw_webspace_passwoord
HOST: users.skynet.be
USERNAME: fb123456
Password: uw_webspace_passwoord
Inderdaad, iets van die aard:
protocol http://
host users.skynet.be
Username: fb123456
paswoord: abc1ab123
Het programma is trouwens smartftp. Ik heb het vroeger vaker gebruikt, altijd met succes, maar telkens opnieuw was het een nachtmerrie tot ik eindelijk op mijn webspace ingelogd was. Nu is het voor de zoveelste keer... een tijdje niet gebruikt, weer willen gebruiken, en het wil niet.
protocol http://
host users.skynet.be
Username: fb123456
paswoord: abc1ab123
Het programma is trouwens smartftp. Ik heb het vroeger vaker gebruikt, altijd met succes, maar telkens opnieuw was het een nachtmerrie tot ik eindelijk op mijn webspace ingelogd was. Nu is het voor de zoveelste keer... een tijdje niet gebruikt, weer willen gebruiken, en het wil niet.
kan je ftp:// protocol kiezen mss lukt het dan !? probeer het eens .
Host of server name : users.skynet.be
FTP poort : 21
Gebruikersnaam : uw login (gebruikersnaam)
Paswoord : uw paswoord (wachtwoord)
Host of server name : users.skynet.be
FTP poort : 21
Gebruikersnaam : uw login (gebruikersnaam)
Paswoord : uw paswoord (wachtwoord)
Dan komt er volgende tekst:
[18:14:50] SmartFTP v4.0.1231.0
[18:14:51] Resolving host name "users.skynet.be"
[18:14:51] Connecting to 195.238.0.64 Port: 21
[18:14:51] Connected to users.skynet.be.
[18:14:51] 220 hostingfront015.isp.belgacom.be FTP server (Version 1.8 - 2002/01/14 20:09:00) ready.
[18:14:51] USER fb123456
[18:14:51] 331 Password required for 0.
[18:14:51] PASS (hidden)
[18:14:51] 530 Login incorrect.
[18:14:51] Active Help: http://www.smartftp.com/support/kb/51
[18:14:51] Client closed the connection.
[18:14:51] Connect failed. Error=0x80043114
[18:14:51] Waiting to retry (30s)...
[18:14:50] SmartFTP v4.0.1231.0
[18:14:51] Resolving host name "users.skynet.be"
[18:14:51] Connecting to 195.238.0.64 Port: 21
[18:14:51] Connected to users.skynet.be.
[18:14:51] 220 hostingfront015.isp.belgacom.be FTP server (Version 1.8 - 2002/01/14 20:09:00) ready.
[18:14:51] USER fb123456
[18:14:51] 331 Password required for 0.
[18:14:51] PASS (hidden)
[18:14:51] 530 Login incorrect.
[18:14:51] Active Help: http://www.smartftp.com/support/kb/51
[18:14:51] Client closed the connection.
[18:14:51] Connect failed. Error=0x80043114
[18:14:51] Waiting to retry (30s)...
En je bent 100% zeker dat je username en password correct is want SmartFTP geeft Login incorrect !
530 Logon failure
Problem
530 Logon failure
Cause
530 errors come from the FTP server. The server is rejecting the username/password you entered. The reasons could be an incorrect username/password combination or your account got disabled.
Solution
Double check your username/password (e.g. is Caps Lock disabled?). You get this information when you register for a web hosting service. If you are still experiencing problems contact the FTP server administrator. The FTP server is usually owned by a web hosting company (e.g. Yahoo, 1&1, etc). Contact the technical support of this company for assistance.
530 Logon failure
Problem
530 Logon failure
Cause
530 errors come from the FTP server. The server is rejecting the username/password you entered. The reasons could be an incorrect username/password combination or your account got disabled.
Solution
Double check your username/password (e.g. is Caps Lock disabled?). You get this information when you register for a web hosting service. If you are still experiencing problems contact the FTP server administrator. The FTP server is usually owned by a web hosting company (e.g. Yahoo, 1&1, etc). Contact the technical support of this company for assistance.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.