Beantwoord
Verwijderd bericht
Ik zou graag een antwoord willen weten waarom jullie dit bericht hebben verwijdert waarop ik vraag dat natte alle zenders opnoemd die bij telenet in HD zitte.;Dus in feite bericht over telenet schrijft.En Bram een vriend van mijn zoon hier heeft buiten ge gooid.als dit bericht hier weer verdwijnt,of u verwijdert mij van dit forum zij ik mij genoodzaakt een aangetekend schrijven te richten aan mevrouw Leroy.Want zoals ik deze week van u zelf vernam mocht dit niet meer.Doch zie ik het wel,en zijn het wel weer mensen die klant zijn bij proximus die hier alles voor elkaar krijgen.nu haal ik er alles bij ombudsdienst,Brussel en nog enkele diensten als dit hier niet op houd.Je kent nu mijn 2 voorwaarden.Dus denk eerst goed na eer je bezint!
Beste antwoord door Wim
Daniël,
Het bericht werd verwijderd omdat het niet relevant was en alweer verwijtend naar een moderator toe. Berichten over Telenet mogen gepost worden, als ze kaderen in een lopende discussie of vraag.
En ja, soms worden personen geband van het forum, maar dat wordt niet zomaar gedaan, maar slechts na herhaaldelijke verwittigingen die niets hebben uitgehaald.
Mvg,
Wim
Bekijk origineelHet bericht werd verwijderd omdat het niet relevant was en alweer verwijtend naar een moderator toe. Berichten over Telenet mogen gepost worden, als ze kaderen in een lopende discussie of vraag.
En ja, soms worden personen geband van het forum, maar dat wordt niet zomaar gedaan, maar slechts na herhaaldelijke verwittigingen die niets hebben uitgehaald.
Mvg,
Wim
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.