Reeds verschillende maanden heb ik een vertraging bij het opladen van web-pagina's.
Om het probleem op te lossen, heb ik een andere modem geprobeerd, andere kabels, andere splitters, andere plaats in huis, nieuwe PC gekocht, overgeschakeld van ADSL naar VDSL2 met b-box 2... dit alles heeft niet geholpen.
Met een Route tracer ben ik gaan achterhalen of ik daar iets kon terugvinden. Blijkt dat een IP-adres van Belgacom voor een vertraging van 3 tot 4 seconden zorgt. Bij de helpdesk kunnen ze mij niet helpen, er moet een 2e-lijns helpdesk aan te pas komen. Reeds 2 maal heeft men mij dit meedeeld, maar nog altijd is dit niet opgelost, terwijl ik wel het IP-adres kan aangeven, nl:91.183.241.8.
Kan mij iemand hierbij adviseren?
Dank bij voorbaat.
Bladzijde 1 / 1
Beste EDL,
kan je ons via een privé-bericht eens je gegevens bezorgen zodat we dit nogmaals kunnen onderzoeken? Het telefonnummer van de lijn of uw skynet-login volstaat.
Mvg
Eva van Belgacom
kan je ons via een privé-bericht eens je gegevens bezorgen zodat we dit nogmaals kunnen onderzoeken? Het telefonnummer van de lijn of uw skynet-login volstaat.
Mvg
Eva van Belgacom
Beste,
Ik reageerde met een privébericht naar (emailadres verwijderd - Eva).
Donderdag belde iemand van Belgacom, maar die kreeg hier iemand aan de lijn die niet van het probleem op de hoogte is. Hopelijk gaat men er nu niet van uit dat het probleem opgelost is.
Kan Eva mij bevestigen dat Belgacom het probleem aan het oplossen is, dat de é-mail bij haar is aangekomen?
Dank bij voorbaat.
EDL
Ik reageerde met een privébericht naar (emailadres verwijderd - Eva).
Donderdag belde iemand van Belgacom, maar die kreeg hier iemand aan de lijn die niet van het probleem op de hoogte is. Hopelijk gaat men er nu niet van uit dat het probleem opgelost is.
Kan Eva mij bevestigen dat Belgacom het probleem aan het oplossen is, dat de é-mail bij haar is aangekomen?
Dank bij voorbaat.
EDL
Beste EDL,
Het probleem is daadwerkelijk in onderzoek. Van zodra wij iets meer weten, zullen wij terug contact opnemen met u.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Het probleem is daadwerkelijk in onderzoek. Van zodra wij iets meer weten, zullen wij terug contact opnemen met u.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.