Beantwoord

Verplicht veranderen van Pack



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Kan zijn dat het een verkoper was, maar ik had hier geen keuze van willen of niet, het zou morgen omgezet worden !
Ook al bleef ik herhalen dat ik het niet wou !
Reputatie 7
Badge +1
Hoe zit het dan met de gratis mobile data. Familus is toch duurder dan het Comfort Pack. Dat kan toch zomaar niet.
Heb een prive bericht naar Wim, community manager van dit forum, gestuurd. Wacht op antwoord.
Misschien een telefoon van voortverkoper van proximus producten, mijn vader heeft ook nog van die opdringerige verkopers aan de telefoon gehad.
Reputatie 4
Badge +2
Ik heb steeds herhaald dat ik bij het oude Comfort Pack wil blijven, had hier geen keuze in, zou morgen omgezet worden of ik dat nu wil of niet, Comfort Pack bestaat niet meer en wordt automatisch omgezet naar Familus !
Reputatie 5
Badge +1
Is dat zo ?

Dient men "verplicht" om te schakelen naar een ander pack ???
En hoe kan men dan vergelijken of men hetzelfde krijgt en er hetzelfde voor betaalt als het bestaande pack.

Kan niet geloven dat men zoiets kan opdringen ....

Ro
Reputatie 7
Badge +1
@Contron. Heb ook een Comfort pack. Heb nog geen telefoon gehad van PX. Volgens mij kan dat niet. Heeft ook op dit forum gestaan dat iedereen zijn oude pack blijft behouden. Stuur eens een prive bericht naar Wim, community manager van PX op dit forum. Die zal jou hier een antwoord opgeven. Volgens mij kan PX dit niet doen.

Reageer