Ik was onlangs jarig en kreeg van Belgacom een cadeautje, een gratis film naar keuze en te bekijken wanneer ik zelf wou,
nu kan ik al zien op mijn volgende factuur, onder rubriek TV dat ik een bedrag moet betalen van 4.99€! Er staat uitdrukkelijk: op aanvraag - gratis 4.99€
Vinden ze dit normaal bij Belgacom, iets gratis geven waar je dan voor moet betalen??
Bladzijde 1 / 1
staat dat bedrag effectief op de factuur? of zie je dat staat op e-services in de rubriek 'nog niet gefactureerd' ? want wat daar getoond wordt zijn standaardbedragen, die geen rekening houden met eventuele promoties.
mvg
mvg
Beste Kathy,
Xenne heeft gelijk.
De bedragen vermeldt in de e-services houden geen rekening met eventuele promoties.
Dit gaat u enkel zien op uw effectieve factuur.
Indien dit er toch zou op staan, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen.
Ik kijk dit dan even na in ons systeem.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Xenne heeft gelijk.
De bedragen vermeldt in de e-services houden geen rekening met eventuele promoties.
Dit gaat u enkel zien op uw effectieve factuur.
Indien dit er toch zou op staan, dan mag u via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen.
Ik kijk dit dan even na in ons systeem.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.