Verhuis

  • 6 March 2017
  • 8 reacties
  • 235 Bekeken

Vorige week bel ik om de verhuis tijdig te regelen. Meneer dat gaat niet simpel zijn want er zit al een enige tijd (maanden ondertussen) een probleem hier bij ons op je lijn en dat gaat moeten opgelost worden door een IT van ons en daarna kan het verder geregeld worden. We zijn nu al weer een week verder denk je nu echt dat we al iets gehoord hebben? NOT. Dit is een probleem dat al maanden duurt want elke maand moet ik mailen (gelukkig heb ik al een email adres van een medewerker op facturatie) dat ze nog altijd het verbruik aanrekenen van een gsmnr waar onbeperkt bellen en smsen van toepassing op is en daar krijg ik ook hetzelfde antwoord meneer er zit een IT probleem op je lijn. Geen probleem die persoon regelt dat altijd maar dit kan toch niet de bedoeling zijn dat dit blijft duren.
Nu weer die verhuis dat ze niet kunnen regelen. Maar ik zweer het als er niet snel een oplossing komt dan stap ik over naar de concurrentie en zal ik daar wel een nieuwe aansluiting nemen daar kan men het blijkbaar zonder problemen.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag jurgen_044,

De reden waarom er op dit moment geen verhuis ingevoerd kan worden in ons systeem is de levering van de Samsung Galaxy S6. IT kan dit niet oplossen. Dit is een kwestie van afwachten tot dit order is doorgestroomd. Dan zal je verhuis ingevoerd worden zoals aangevraagd in dossier 41689498.

Groetjes,

Antonella
Elke keer hoor je wat anders. Hoe kan in godsnaam een levering van een Samsung maken dat er geen verhuis kan ingevoerd worden? Leg dat eens grondig uit dan?
Reputatie 7
Badge +3
Dag jurgen_044,

Dat is nu eenmaal de manier waarop onze systemen in mekaar zitten. Hier kunnen wij niets aan veranderen.

Groetjes,

Antonella
En wat voor een antwoord is dat?
Reputatie 7
Badge +3
Dat is het correcte antwoord, wij kunnen in ons systeem maar één gelijktijdig order invoeren. Grt, HeidiE
Welk order is er dan nog?
Reputatie 7
Badge +3
Jurgen, zoals Antonella reeds vermeld heeft : het order van de levering nieuwe gsm is nu bijna afgerond, daarna kunnen we het nieuwe order inleiden.

groetjes

Tina
Die gsm ligt hier al bij ons in de kast. Wat kan het probleem zijn? Waar zijn jullie in godsnaam met bezig? Voor mij geen probleem ik ga informeren bij de concurrent. Ik vraag al 2weken om iets simpel een verhuis regelen zodat ik binnen nu 2 weken internet in ander huis heb en jullie blijven maar lummelen over een order van een nieuwe gsm die verdorie hier al bij ons in de kast ligt. Waar is die service van vroeger naar toe?

Reageer