Vorige week bel ik om de verhuis tijdig te regelen. Meneer dat gaat niet simpel zijn want er zit al een enige tijd (maanden ondertussen) een probleem hier bij ons op je lijn en dat gaat moeten opgelost worden door een IT van ons en daarna kan het verder geregeld worden. We zijn nu al weer een week verder denk je nu echt dat we al iets gehoord hebben? NOT. Dit is een probleem dat al maanden duurt want elke maand moet ik mailen (gelukkig heb ik al een email adres van een medewerker op facturatie) dat ze nog altijd het verbruik aanrekenen van een gsmnr waar onbeperkt bellen en smsen van toepassing op is en daar krijg ik ook hetzelfde antwoord meneer er zit een IT probleem op je lijn. Geen probleem die persoon regelt dat altijd maar dit kan toch niet de bedoeling zijn dat dit blijft duren.
Nu weer die verhuis dat ze niet kunnen regelen. Maar ik zweer het als er niet snel een oplossing komt dan stap ik over naar de concurrentie en zal ik daar wel een nieuwe aansluiting nemen daar kan men het blijkbaar zonder problemen.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.