Skip to main content
Vraag

Veranderen tariefplan/simkaart - nog steeds geen netwerk


Deze middag om 13u in de shop langs geweest en mijn tarief laten veranderen gekoppeld aan gsm. Dus ook nieuwe simkaart nodig. Alles werd daar puik afgehandeld en er werd mij gezegd dat ik 2u later terug op het netwerk zou zitten. We zijn nu 17u en nog steeds geen netwerk... wel een beetje vervelend, want onbereikbaar....

Iemand een oplossing? Behalve het geduld....
This topic has been closed for comments

15 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • 14 januari 2017
Koen,
Op deze pagina vind je wat meer info.
Nog even geduld oefenen, soms zijn de termijnen van activatie wat langer. Onze excuses alvast.
Mvg,

Courage, bij duurt het al 35 uur en nog steeds geen netwerk

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 14 januari 2017
Le Brouillard schreef:
Courage, bij duurt het al 35 uur en nog steeds geen netwerk
jawadde!

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 15 januari 2017
Simkaart omwisselen is max. 2 uren. Normaal zelfs onmiddellijk.
Abonnement veranderen ??
Naar helpdesk bellen wellicht iets verkeerd.
Er heeft iemand vergeten om ergens in het 20e vakje een of andere optie te klikken.

Al 2x naar de Proximus winkel geweest en 5x gebeld.. nog steeds niets. Al 3 dagen geen gsm..

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 15 januari 2017
Maar werkt de oude simkaart dan ook niet meer?

Neen, al sinds vrijdagmorgen niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 15 januari 2017
Ze moeten toch kunnen uitvissen wat er mis is. Desnoods simkaart omwisselen - kan defect zijn. Smartphone kan defect zijn of moet herstart worden, je niet laten afschepen in Proximus winkel!!!! Ze moeten exact kunnen zeggen wat er scheelt en het oplossen in de winkel zelf.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 15 januari 2017
Wim schreef:
Koen,
Op deze pagina vind je wat meer info.
Nog even geduld oefenen, soms zijn de termijnen van activatie wat langer. Onze excuses alvast.
Mvg,

We zijn nu 25u verder en nog steeds geen netwerk. Ik heb geduld, maar dit is er toch wel een beetje over... ik betaal intussen wel voor dat abonnement.... wordt dit dan ook gecompenseerd?

Dag 4 zonder GSM. Ik heb online besteld en gebruik maken van het herroepingsrecht. Dit kan echt niet..

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 16 januari 2017
Intussen het callcenter aan de lijn gehad. De nieuwe simkaart werd in de proximus winkel niet geactiveerd.... Dus mag ik vandaag nog eens terug om deze te laten activeren. Zelf compensatie gevraagd en ook gekregen. Al mogen ze dat vind ik zelf wel voorstellen, als de provider zelf in de fout gaat.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 16 januari 2017
Hopelijk is het OK straks, alleen jammer dat de het callcenter de simkaart niet heeft geactiveerd. Dat kunnen ze zelf ook.
Het enige dat ze nodig hebben, is je nieuwe simkaartnummer.

Want eerlijk gezegd : nog eens naar de winkel moeten gaan, lijkt me op "van het kastje naar de muur sturen"
Tenzij er nog iets anders ontbreekt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 16 januari 2017
frank schreef:
Hopelijk is het OK straks, alleen jammer dat de het callcenter de simkaart niet heeft geactiveerd. Dat kunnen ze zelf ook.
Het enige dat ze nodig hebben, is je nieuwe simkaartnummer.

Want eerlijk gezegd : nog eens naar de winkel moeten gaan, lijkt me op "van het kastje naar de muur sturen"
Tenzij er nog iets anders ontbreekt.

Blijkbaar mag dit niet meer in het call center zelf. Nieuwe wetgeving, omdat elke simkaart geregistreerd dient te worden adhv je id-kaart. Terwijl ze mijn id-kaart wel al hadden zaterdag.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 16 januari 2017
Probleem opgelost. Sim-kaart werd in een proximusshop nu wel geactiveerd. En had onmiddellijk terug netwerk.

Martin
  • 33550 reacties
  • 16 januari 2017
Mag toch ook aan de hand van uw identiteitskaart?