Na enkele keren naar de bizz helpdesk te bellen (0800 22 500) en op de technische dienst uit te komen voor particulieren klanten, hoop ik hier meer geluk te hebben om mijn vraag beantwoord te vinden.
Als bedrijf hebben wij een nieuw bizz all in abonnement genomen, omdat wij met minder dan 10 medewerkers zijn konden we geen internet pro nemen. Omdat wij een IT bedrijf zijn dat toch wel wat extra beveiliging wil is een proximus router zonder firewall voor ons geen optie. Mijn keuze zou gaan naar een Cisco 887v router (http://www.cisco.com/c/en/us/support/routers/887v-integrated-services-router-isr/model.html) die ondersteuning heeft voor VDSL2 en vectoring (met firmware update 38H). Na wat onderzoek te doen kwam ik te weten dat niet elke VDSL2 vectoring compatibele router effectief werkt op het proximus netwerk, maar dat elke firmware eerst goedgekeurd moet worden door proximus. Is het mogelijk om deze router aan te sluiten en gebruikt te maken van de maximale snelheid? Staat de lijst met compatibele modems/firmware ergens gepubliceerd?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.