Hallo, ik ben er nu toch erg moe van geworden, dit trage internet is niet meer te doen, ik zit hier nog steeds met ADSL terwijl de rest van België bovenop hun VDSL nog eens een versnelling krijgt. 7 mbps download tegenover wat was het? 75?
Is er een manier om sneller internet mogelijk te maken?? vertel me aub niet om het aan Eva te vragen, heb ik al enkele keren gedaan met hetzelfde antwoord.
Bladzijde 2 / 2
Helemaal niet, mijn computer is via een UTP kabel verbonden met de modem, en nee het is geen lange kabel, misschien maar een halve meter lang.
Jordy,
volgens de lijntest kan u over VDSL2 beschikken maar werd de upgrade van ADSL naar VDSL2 reeds uitgevoerd (aangesloten worden op ROP ipv oude ADSL centrale) door de technieker?
volgens de lijntest kan u over VDSL2 beschikken maar werd de upgrade van ADSL naar VDSL2 reeds uitgevoerd (aangesloten worden op ROP ipv oude ADSL centrale) door de technieker?
ja, maar er is niks veranderd in snelheid.
Hij mag tot 100m lang zijn maar te kort kan wel een probleem geven ! ik ben niet meer zeker maar ik dacht dat een minimum 50cm was!
Heeft de technieker dan geen speedtest uitgevoerd ?
Heb je een bbox2 dan even inloggen http://192.168.1.1 paswoord is het serienummer op de sticker van je bbox2 kijken of je VDSL ziet staan.
ongeveer zoals je hier ziet staan als je surft naar ▬►bboxstatistics
Heeft de technieker dan geen speedtest uitgevoerd ?
Heb je een bbox2 dan even inloggen http://192.168.1.1 paswoord is het serienummer op de sticker van je bbox2 kijken of je VDSL ziet staan.
ongeveer zoals je hier ziet staan als je surft naar ▬►bboxstatistics
http://prntscr.com/88ce4a
Ik weet niet of het iets uit maakt maar ik zit nog steeds met een bbox 2 ipv 3.
Ik weet niet of het iets uit maakt maar ik zit nog steeds met een bbox 2 ipv 3.
neen toch niet voor deze lijnsnelheid 12/1 daar is nog geen vectoring op toegepast en zal dit niks uitmaken.
Het is duidelijk VDSL maar je staat precies op een repairprofiel!!
Is je binnenhuisinstallatie wel in orde?
Het is duidelijk VDSL maar je staat precies op een repairprofiel!!
Is je binnenhuisinstallatie wel in orde?
je kan altijd de automatische lijntest opbellen en dan de statistics opnieuw opvragen in de bbox2 na de test om te zien of het gebeterd is
voor uitleg over lijntest surf naar ▬►automatische lijntest daar vind je ook het nummer dat je moet opbellen
voor uitleg over lijntest surf naar ▬►automatische lijntest daar vind je ook het nummer dat je moet opbellen
Heb je de adsl filters verwijderd , er mag enkel en alleen één VDSL filter staan
zie verder uitleg omtrent deze splitter ☞ HIER
alsook de link naar de 'aansluithandleiding'.
zie verder uitleg omtrent deze splitter ☞ HIER
alsook de link naar de 'aansluithandleiding'.
Heb gisteren opnieuw een afspraak gemaakt met een technieker die donderdag komt, we zullen zien ...
browsergeschiedenis en cookies verwijderen . dan naar die link , http://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/onze-producten/internet/internet/speedtest-internet-connectie.html
Dag iedereen,
Ook ik ben al jaren klant bij Belgacom en heb ook nog steeds Adsl ( ik woon nochtans in een grote woonwijk en verleden jaar hebben ze de 'grote' straat opgebroken en 'alles' vernieuwd'. Regelmatig stuur ik een mailtje naar de medewerkers, het laatste antwoord dat ik gekregen heb is : de omschakeling zou voor na 30/9/2015 zijn! maar dat beloven ze mij al jaren..........
Wat kan ik doen?
groetjes
Ook ik ben al jaren klant bij Belgacom en heb ook nog steeds Adsl ( ik woon nochtans in een grote woonwijk en verleden jaar hebben ze de 'grote' straat opgebroken en 'alles' vernieuwd'. Regelmatig stuur ik een mailtje naar de medewerkers, het laatste antwoord dat ik gekregen heb is : de omschakeling zou voor na 30/9/2015 zijn! maar dat beloven ze mij al jaren..........
Wat kan ik doen?
groetjes
je kan al controleren als er iets veranderd is als je surft naar http://proximus.be/internetsnelheid" target="_blank
ook nog eens navragen via één van deze wegen zoals opgegeven op hun site:
Proximus op de sociale netwerken:
- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank hier wordt vlug gereageerd op je vraag
- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank
- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
ook nog eens navragen via één van deze wegen zoals opgegeven op hun site:
Proximus op de sociale netwerken:
- https://twitter.com/proximus/with_replies" rel="nofollow" target="_blank hier wordt vlug gereageerd op je vraag
- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" rel="nofollow" target="_blank
- http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
het probleem zou zich dus buiten moeten bevinden, 14 september zouden ze ervoor kijken.
Techniekers zijn langs geweest vandaag en dit is het resultaat: http://prntscr.com/8g8wah
terwijl dit het resultaat is dat de site me geeft http://prntscr.com/8g8wmm
Nuja, het is al iets hoger, ik zal me er maar moeten bij neerleggen dan.
terwijl dit het resultaat is dat de site me geeft http://prntscr.com/8g8wmm
Nuja, het is al iets hoger, ik zal me er maar moeten bij neerleggen dan.
Ja Elsa, met utp kabel en we hebben geen decoder, we kijken tv met satelliet (tv vlaanderen).
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.