Hoi,
Ik heb daarnet de methode geprobeerd via deze link, maar lukt niet.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/hoe-kunt-u-uw-afstandsbediening-universeel-maken.html#section1
Er staat denk ik ook fout in want op de afstandbediening (nieuwe decoder v5 ) staat de Proximus tv toest niet bovenaan midden , zoals in de link beschreven.
Wat doe ik verkeerd?
Of heeft de Sony 4k en andere code.
Ik heb wel,beiden methodes gebruikt (code of tv toets ingedrukt houden) en in tweede geval gaat de tv wel uit, maar daarna lukt aan of uit niet , en ook volume niet .
Graag wat hulp
Bedankt
Beantwoord
V5 afstandbediening universeel maken voor Sony 4k tv
Beste antwoord door joemustang65
Yes!
Ondertussen 3 toetsen (tv aan/uit en volume + - ) geprogrammeerd en werkt perfect.
(misschien straks nog wat andere toetsen (zoals ext ...) proberen, maar dit spaart toch al het dubbel gebruik van 2 afstandbediening uit)
Heel erg bedankt Elsa !
Bekijk origineelOndertussen 3 toetsen (tv aan/uit en volume + - ) geprogrammeerd en werkt perfect.
(misschien straks nog wat andere toetsen (zoals ext ...) proberen, maar dit spaart toch al het dubbel gebruik van 2 afstandbediening uit)
Heel erg bedankt Elsa !
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.