Beantwoord

"Unexpected token in JSON at position" bij aanroepen in webmail/configuratie/e-mail/beveiliging

  • 4 January 2017
  • 6 reacties
  • 295 Bekeken

Het is onmogelijk om de beveilings pagina binnen E-mail van de webmail configuratie op te roepen.
Dat geeft in een popup window: in Chrome: "fout in het antwoord van de server ... Unexpected token in JSON at position ... URL: /ajax/opwvSenderscontrol" en een hele hoop details.
in Firefox: "Fout in het antwoord van de server (04-01-2017 19:57): "JSON.parse: expected ',' or '}' after property value in object at line 1 column 86 of the JSON data""
Ik wil namelijk een verkeerdelijk aangeduide bron als SPAM verwijderen zodat deze niet meer wordt geblokkeerd.
Bedankt en Mvg,
icon

Beste antwoord door SamuelD 6 January 2017, 09:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Herwig,

Ik heb dit net even getest of verschillende browsers en geraak zonder enig probleem in de E-mail configuratie. Ik kan E-mail blokkeren of accepteren volgens onderstaande lijsten. Al geprobeerd om even je cookies enz te verwijderen? Mvg, Andy
Dag AndyM,
heb ik allemaal geprobeerd.
Zelfs vanaf de computer op mijn werk.
Ik vrees dat het te maken heeft met mijn persoonlijk account en dat ik er wellicht veels te veel geblokkeerde afzenders heb geconfigureerd - of er misschien een stoor character ergens tussen zit. Ik blokkeer afzenders via de blokker knop. dus niet handmatig in die lijst of zo.
Hopelijk kan Proximus daar een hun licht op schijnen.
Bedankt en Mvg.
uw browser de nek omgewrongen of beestjes ? IMHO geen PX probleem ..
al eens gegoogeld op "unexpected token .." etc ?

https://makandracards.com/makandra/15611-how-to-fix-unexpected-token-error-for-json-parse
Na enige poging lijkt mij dat er een dubbele quote te veel staat op ongeveer positie 85 (voor axa - club), waarop die JSON een comma of acolade verwacht:
code:
Fout in het antwoord van de server (05-01-2017 20:37): "JSON.parse: expected ',' or '}' after property value in object at line 1 column 86 of the JSON data"
URL: /ajax/opwvSenderscontrol?session=c9f68ed03e334ec2afcf086cff3a99cd&action=get
Gegevens:
Antwoord:
{"blockActive":"block","allowGroup":{"allowedList":""},"blockGroup":{"blockedList":""axa - club privilèges" ,"immobilier entre particuliers par clu b privilèges" ,accounts@service.nl,bekend.van_tv@onze.klanten-xl.nl,....

Misschien kan Eva van Proximus hier ingrijpen en de lijst leeg maken (of de dubbele quota weg halen)?
Reputatie 7
Badge +4
Herwig,

Ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik het je hier weten.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Ondertussen gezien dat de 'betrokken dienst' het heeft opgelost.
Bedankt en Met vriendelijke Groet

Reageer