Skip to main content
Vraag

Twee dagen Proximus en decoder heeft geest al gegeven

  • 29 september 2016
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

We zijn sinds twee dagen (terug) bij Proximus, alles ging tot hiertoe goed.

Maar onze decoder gaat al niet meer.
Gisteren, nadat we hem uit standby wouden halen, deed hij niets meer, ik heb toen op dat knopje achteraan geduwd en toen ging hij terug.
Vandaag doet hij echter niets meer.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ook probeerde ik me zonet aan te melden bij MyProximus, wat ook niet lukt aangezien de factuurdatum die op het blad met configuratiegegevens ouder is dan 3 maanden ofzo :?.

We zijn bij Proximus weg gegaan omdat we zoveel problemen hadden ermee, en na amper twee dagen is het weer hetzelfde
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • Motivator
  • 164 reacties
  • 29 september 2016
Je kan eens proberen wat beschreven staat hier en hier

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 september 2016
Lukt niet.

Lijkt wel alsof decoder stuk is .. Maar dat is bijna onmogelijk van twee dagen te gebruiken.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 29 september 2016
ik zou zeggen : bellen naar de klantendienst
het is tenslotte nog altijd garantie