tv vraag

  • 17 July 2011
  • 9 reacties
  • 1663 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik heb al ganse namiddig haast geen beeld met Belgacom, dat is onaanvaardbaar

groeten

9 reacties

beste https:///people/f07881182a

ik denk niet dat het een algemeen probleem is hoor. heb je evt al eens de decoder/modem gereset?

de helpdesk is trouwens ook vandaag tot 22H00 bereikbaar op 0800 22 700

mvg

Reputatie 2
Badge
Dit heb ik al meerdere keren uitgevoerd zorder verbetering

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Bellen naar 080022700 en vragen om een lijntest

Of bellen naar 080022424 en zelf een lijntest uitvoeren

Het zou kunnen dat er problemen op je lijn zijn en dat je nu op een repair profiel staat

Mvg,
Reputatie 2
Badge
Ok heb lijtest aangevraagd

mvg
Reputatie 2
Badge
heb alles uitgevoerd zoals men zei via elefoon, ik zie geen test op mijn scherm aankomen................ pffft, terug tv vlaanderen kijken
Reputatie 7
Badge +3
Probeer eens een Factory Reset van de decoder

factory reset is het zelfde natuurlijk van fabrieksinstelling en dit kan dan weer op twee manieren:
  • hardwarematig: meestal door indrukken van knop/knopcommbinatie bvb bij de BGC-Modem BBOX2 knopje bereikbaar via gaatje. Bij Tilgin decoder ook via gaatje achteraan. Terwijl bij de BGC-decoder V3 & V4 de knopcombinatie van drie knoppen vooraan.
  • softwarematig: via software bvb BGC-Modem bbox2 via de browser "URL:192.168.1.1"
Voor factory Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetBbox2
Voor factory Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetbgcDec
Voor Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#resetbbox2
Voor Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#resetbgcdec
https:///posts/06bd6c4404
Reputatie 2
Badge
de helpdesk gebeld, er zou verlies op de lijn zitten, morgen technieker voor nazicht lijn

merci voor alle hulp

groeten
Reputatie 7
Badge +1
Tja, sh...happens....;)
Reputatie 2
Badge
Bedankt Belgacom, technieker heeft het probleem opgelost

mvg

Reageer