Ik heb al ganse namiddig haast geen beeld met Belgacom, dat is onaanvaardbaar
groeten
Bladzijde 1 / 1
beste https:///people/f07881182a
ik denk niet dat het een algemeen probleem is hoor. heb je evt al eens de decoder/modem gereset?
de helpdesk is trouwens ook vandaag tot 22H00 bereikbaar op 0800 22 700
mvg
ik denk niet dat het een algemeen probleem is hoor. heb je evt al eens de decoder/modem gereset?
de helpdesk is trouwens ook vandaag tot 22H00 bereikbaar op 0800 22 700
mvg
Dit heb ik al meerdere keren uitgevoerd zorder verbetering
Mvg
Mvg
Bellen naar 080022700 en vragen om een lijntest
Of bellen naar 080022424 en zelf een lijntest uitvoeren
Het zou kunnen dat er problemen op je lijn zijn en dat je nu op een repair profiel staat
Mvg,
Of bellen naar 080022424 en zelf een lijntest uitvoeren
Het zou kunnen dat er problemen op je lijn zijn en dat je nu op een repair profiel staat
Mvg,
Ok heb lijtest aangevraagd
mvg
mvg
heb alles uitgevoerd zoals men zei via elefoon, ik zie geen test op mijn scherm aankomen................ pffft, terug tv vlaanderen kijken
Probeer eens een Factory Reset van de decoder
factory reset is het zelfde natuurlijk van fabrieksinstelling en dit kan dan weer op twee manieren:
Voor factory Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetBbox2
Voor factory Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetbgcDec
Voor Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#resetbbox2
Voor Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#resetbgcdec
https:///posts/06bd6c4404
factory reset is het zelfde natuurlijk van fabrieksinstelling en dit kan dan weer op twee manieren:
- hardwarematig: meestal door indrukken van knop/knopcommbinatie bvb bij de BGC-Modem BBOX2 knopje bereikbaar via gaatje. Bij Tilgin decoder ook via gaatje achteraan.
Terwijl bij de BGC-decoder V3 & V4 de knopcombinatie van drie knoppen vooraan.
- softwarematig: via software bvb BGC-Modem bbox2 via de browser "URL:192.168.1.1"
Voor factory Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetBbox2
Voor factory Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#FactoryResetbgcDec
Voor Reset Bbox2 https:///posts/06bd6c4404#resetbbox2
Voor Reset Decoder https:///posts/06bd6c4404#resetbgcdec
https:///posts/06bd6c4404
de helpdesk gebeld, er zou verlies op de lijn zitten, morgen technieker voor nazicht lijn
merci voor alle hulp
groeten
merci voor alle hulp
groeten
Tja, sh...happens....;)
Bedankt Belgacom, technieker heeft het probleem opgelost
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.