Beantwoord

TV Replay

  • 11 January 2016
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Badge
  • Practitioner
  • 155 reacties
Dag,
Heb al meerdere films later gekeken echt fijn,. Maar nu wilde ik gisteren 2 films later kijken. En dat ging helaas niet.
Waarom kan dit niet bij iedere serie of film of zender ?
Dank u
icon

Beste antwoord door sinjoor76 12 January 2016, 11:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Omdat Proximus niet voor alle zenders en programma 's de rechten daartoe krijgt, frwi.
frwi, staatr letterlijk op de PX site:


Of tv-programma’s beschikbaar zijn via TV Replay hangt af van de zenders en van de machtigingen
die zij al dan niet hebben ontvangen om de programma’s op die manier uit te zenden.
Reputatie 6
Badge +2
Om een voorbeeld te geven, Home and away kan niet bekeken worden met TV Replay terwijl Neighbours wel kan bekeken worden met TV Replay.
Badge
Dank je wel allemaal.

Gebruik TV Replay en TV Replay+ op verschillende zenders
één, één HD, Canvas, Canvas HD, Ketnet, vtm, vtm HD, vtmKzoom, Jim, Vitaya, 2BE, 2BE HD, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, anne, Acht, RTL TVI, RTL TVI HD, Plug RTL, Plug RTL HD, Club RTL, Club RTL HD, La Une, La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, AB3, AB3 HD en ook Proximus 11 en Proximus 11+ HD.

Ook buitenshuis kun je programma’s herbekijken, met de mobiele Proximus TV-app
(of TV Overal als je de nieuwe Proximus TV-ervaring nog niet hebt
één HD, Canvas HD, Ketnet HD, vtm HD, vtmKzoom, Jim, Vitaya, 2BE HD, Vier HD, VIJF HD, Acht, RTL TVI HD, Plug RTL HD, Club RTL HD, La Une HD, La Deux HD, La Trois HD, AB3 HD, Proximus 11 en Proximus 11+.
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt niet alle programma’s herbekijken met TV Replay/TV Replay+, dat heeft te maken met de tv-rechten. Klik op de jpg
Sinjoor, en ik die dacht dat ik het beste antwoord gegeven had (LOL)

Wie beslist er eigenlijk wie het beste antwoord gegeven heeft ? Dit staat er nooit bij vermeld wie dit gekozen heeft !!

Reageer