Skip to main content
Beantwoord

TV-programma progammeren vanaf smartfoon


Waarom kan ik geen programma vanaf mijn smartfoon programmeren?

Beste antwoord door Wim

Dag Leo,
Hier vind je alle info over uw tv bedienen met de Proximus TV-app.
Let wel: Met de Proximus TV-app navigeert u vingervlug door uw Proximus-televisiemenu en lanceert u tv-programma’s en films van uw smartphone of tablet naar uw tv. Om dit te kunnen doen, moet u eerst uw toestel verbinden met uw tv.
Opgelet, de Windows Phone-versie van de app laat deze functie nog niet toe.


Welk toestel heb je?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

13 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • 219 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2016
Dag Leo,
Hier vind je alle info over uw tv bedienen met de Proximus TV-app.
Let wel: Met de Proximus TV-app navigeert u vingervlug door uw Proximus-televisiemenu en lanceert u tv-programma’s en films van uw smartphone of tablet naar uw tv. Om dit te kunnen doen, moet u eerst uw toestel verbinden met uw tv.
Opgelet, de Windows Phone-versie van de app laat deze functie nog niet toe.


Welk toestel heb je?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
Ik heb een HTC one

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
k krijg steeds foutmelding: De opname kan momenteel niet worden geprogrammeerd. Probeer het later opnieuw.
Dat later heb ik al vaker geprobeerd.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Live TV kijken kan je wel? Heb je de app er al eens afgegooid en opnieuw geïnstalleerd?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
Live TV kijken lukt soms, soms niet. Maar de app verwijderen en terug installeren ga ik nu wel eens proberen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Het is geen mirakel middel, maar het wil wel eens helpen. Kan de klantendienst anders je instellingen niet eens nakijken?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
Geen mirakel, nee, na herinstallatie van de app is de toestand dezelfde.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Pfff. Wat zegt de klantendienst? Laat het anders eens nakijken in een Proximus center.
Welke app heb je trouwens geïnstalleerd, de Proximus TV app of de oude TV Overal app en in combinatie met welke interface op je TV?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
Ik heb de TV pveral app.
Intussen installeerde ik ook, naar jou advies, de Proximus TV app, maar ik krijg bericht dat die voor mij nog niet ter beschikking is. Eerst moet blijkbaar de nieuwe Proximus ervaring automatisch op mijn decoder geïnstalleerd worden.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
klantendienst heb ik nog niet gecontacteerd

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Als je de nieuwe interface nog niet hebt, heeft het geen zin de Proximus TV app te installeren. Kan je vanop een pc of tablet wel opnames programmeren?
Als het echt niet lukt, vraag dan toch eens aan de klantendienst om je instellingen na te kijken en/of ga eens langs bij een Proximus center. Daar kan men het dan wellicht ter plaatse in orde brengen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 4 februari 2016
Nee, van pc of smartfoon kan ik niet programmeren. Ik ga de hulpdienst bellen. Erg bedankt voor je raad.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 4 februari 2016
Ik hoop dat zij je kunnen helpen. Als dat nog niet lukt, ga gerust eens langs in een Proximus center. Ik ben daar altijd prima geholpen.
Veel succes!