Skip to main content
Heeft er nog iemand last? Krijg error -300 op mijn scherm. Wat wil dat zeggen en wta kan ik er aan doen?

de decoder kan geen verbinding maken met het netwerk.

kijk als het lampje op de modem nog 'pinkt' , met het tv icoontje.

Anders modem & decoder mss eventjes herstarten.

Heb ik ondertussen al enkele malen gedaan maar zonder resultaat. Denk dat ik morgen de helpdesk maar contacteer. Sneu van de film die ik wou zien maar ja PC-en is ook leuk.

filmen herhalen ze toch constant eh :p

je gaat zien dat ze deze waarschijnlijk niet zullen herhalen :)

werk je met kabel tussen decoder en modem?

mvg

ja, heb nu ook geprobeerd met een factory reset en zit ondertussen al 10 minuten met een software update, duurt wel lang en weet niet of dit normaal is. Heb een V4 decoder en normaal start dat vlug op.

Is nu gedaan en blijft weer steken, vooraan op mijn decoder naast de strartknop komen er 4 + tekens op. Wat zou dat kunnen betekenen?

Eindelijk opgelost, heb beeld en geluid. De andere functies probeer ik nu niet uit, ik wil het lot niet tarten!!!

Bij een gewone herstart heb je na een drietal minuten beeld en geluid en kan je zappen met de ch+/ch- toetsen en met de cijfertoetsen. De andere toetsen werken eerst een 12 tal minuten later. Je krijgt dan een flash screen met "alle functies zijn terug beschikbaar". Bij een factory reset duurt alles wat langer.

Ik heb sinds gisteren een digicorder en heb gisteravond enkele programma's opgenomen maar ik kan er niet naar kijken (als ik naar 'opnames' ga, zie ik de programma's staan maar als ik klik op 'kijken', krijg ik een zwart scherm en verder niks). Het lampje van de tv flikkert lichtjes op de (draadloze) modem, en het witte bakje dat in het stopcontact zit vlakbij de decoder, flikkert continu (drie fluogele lampjes). Wie kan mij helpen? Als ik de digicorder aan zet, krijg ik wel de menubalk, ik kan naar te TV-gids gaan etc, dus daarmee zijn geen problemen...

Bregje, zijn die programma's opgenomen op de harde schijf (PVR) of op het netwerk (nPVR) ? In het laatste geval zijn die maar 30 dagen beschikbaar voor bekijken, en bij de weergave zijn de laatste tijd al meer problemen geweest, al is het nu al wel verbeterd. Bij het starten van de weergave van nPVR opnames komt er eerst altijd in grote blauwe letter "even geduld" op. Al eens een herstart van de decoder geprobeerd (even uit de stroom trekken)?

Bedankt! Ik heb het "opgelost", nou jah, er zijn blijkbaar gisteravond en vannacht nieuwe updates geweest en daardoor staan de opnames er niet correct op... dus geen Mijn Restaurant 😞 maar ik heb een testje uitgevoerd en opnieuw iets opgenomen, en dat ziet er wel OK uit! Bedankt!

Reageer