TV Overal wordt NIET BETALEND voor MAXI PACK klanten

  • 31 August 2012
  • 35 reacties
  • 1540 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

@ Elsa,

De mail dit ik hieromtrent ontving vindt U bovenaan dit topic. Na contact te hebben genomen met de klantendienst werd duidelijk dat deze mail niet voor mij bestemd was aangezien ik een maxi pack heb waar TV Overal is inbegrepen in mijn abonnement.

Indien u geen maxi pack hebt zal u vanaf 3 septembert 4,95 € abonnement betalen voor TV Overal indien u dit zou wensen. ( bij intekening op TV Overal tussen september & 31 oktober is er 2 maand gratis TV Overal).

http://www.belgacom.com/be-nl/newsdetail/ND_20120820_tv_everywhere.page?rid=cbu_hp-tb-4_care_nl_tv-partout

Groetjes,

Greetje
Ik heb tot nu toe nog geen zo'n mail ontvangen ik heb een pack internet overal comfort + TV + TF

Elsa
Beste forumleden,

Zopas heb ik contact opgenomen met de klantendienst en heb het hierbovenvermelde uitgelegd.

De medewerkster aan de telefoon was ook zeer verbaast hieromtrent en is bij een collega verder gaan informeren hieromtrent.

Haar antwoord : TV OVERAL BLIJFT GRATIS VOOR KLANTEN MET MAXI PACK, dus zoals momenteel nog steeds vermeld staat op de website.

Dus de mail die ik vandaag ontvangen heb is duidelijk niet bestemd voor klanten met Maxi Pack maar wel voor andere klanten die niet van dit voordeel kunnen genieten en voor die klanten wordt het betalend vanaf 3 september 2012.

Groetjes,

Greetje
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij stond er in die mail (21/8/12):

Deze testperiode stopt op 3 september, maar als Maxi Pack-klant blijft u ook daarna genieten van TV Overal aangezien deze optie inbegrepen is in uw Pack (normaal € 4,95/maand).
Ik ben nochtans géén Maxipack-klant ! en dus kost het voot mij sowieso 4,95€/maand vanaf 4 september als ik erop zou intekenen. Het verhoogt de aantrekkingskracht van het Maxipack natuurlijk. Buiten voor 10€ aan boeketten (als je voor die content kiest), krijg je nu ook nog TV-Overal "gratis".


Dan heb ik een verkeerde conclusie getrokken! Dan moet er een andere oorzaak zijn!
Op de Belgacom website bij "Produkten en diensten" staat nog steeds het volgende vermeld :

TV Overal is inbegrepen in het Maxi Pack
Voor klanten met een Maxi Pack is TV Overal inbegrepen in hun abonnement. Voor de andere Belgacom TV-klanten is het zenderaanbod van TV Overal beschikbaar voor 4,95 euro per maand. De Belgacom TV tv-gids raadplegen en programma’s op Belgacom TV vanop afstand opnemen blijft gratis. Proximus-klanten die zich abonneren op TV Overal (en een abonnement hebben op Internet On GSM of Mobile Internet met een volume boven 50 MB) kunnen één uur per maand gratis via het 3G-netwerk TV Overal kijken

Wil graag een correct antwoord van Belgacom hieromtrent.

Met vriendelijke groeten,

Greetje
Ik betaal ook zelf mijn abonnement, dus de betaling van je abonnement door je werkgever heeft hier niets mee te maken.

In afwachting van verder nieuws,

Groetjes,

Greetje
oja, ter vervollediging ik betaal ook mijn abonnement zelf.
Hoi,


Ook bij mij hetzelfde, tijdje terug een mail dat tv overal gratis beschikbaar ging blijven, vandaag de mail dat het een vergissing is.

Op de site van belgacom lees ik wel.

"TV Overal is inbegrepen in het Maxi Pack
Voor klanten met een Maxi Pack is TV Overal inbegrepen in hun abonnement. Voor de andere Belgacom TV-klanten is het zenderaanbod van TV Overal beschikbaar voor 4,95 euro per maand. De Belgacom TV tv-gids raadplegen en programma’s op Belgacom TV vanop afstand opnemen blijft gratis. Proximus-klanten die zich abonneren op TV Overal (en een abonnement hebben op Internet On GSM of Mobile Internet met een volume boven 50 MB) kunnen één uur per maand gratis via het 3G-netwerk TV Overal kijken."

Ik heb een maxi pack (en betaal er veel te veel voor naar mijn zin) hoe zit het nu?

Veel beloven en weinig geven doet gekken in vreugde leven?

EVA leg het eens uit!




Ik heb vandaag dezelfde mail gekregen.

Mijn werkgever betaalt mijn internet abonnement en ik vermoed dat dat de oorzaak is. Zo kan ik bijvoorbeeld ook geen tablet huren via Belgacom.

Mijn buurman heeft hetzelfde abonnement en kreeg deze mail niet.... Hij betaalt zijn abonnement zelf.




Reageer