TV Overal wordt betalend

  • 20 August 2012
  • 34 reacties
  • 1224 Bekeken

http://www.zdnet.be/news/142383/tv%2doveral%2dwordt%2dbetalend/

Belgacom - Jullie zijn goed bezig !

De app ga ik nog vandaag verwijderen van mij Ipad

34 reacties

vanaf drie september normaal.

Bij mij werkt het ook nog of was het niet zo dat er een zeker x aantal Mbps/ maand gratis blijven ?
Reputatie 5
Badge +3
TV Overal ging toch vanaf vandaag betalend worden? Ik kan het nog altijd gratis bekijken en dit met mijn comfort-pack?
Of is het na 3 september?
mvg
Niet veel , maar als je de moeite kunt doen om te photoshoppen om het beeld juist te krijgen waarvan je weet dat de werkelijkheid anders is , is dit erover , dan liever geen photo .

Nu als het toch betalend wordt dan neem ik het toch niet .

Jammer , hoe meer klanten afhaken en overstappen naar de concurent hoe minder fon's ik zal vinden .
bernie, allemaal goed en wel maar ken je dan reklame die niet misleidend is !

Ik begrijp natuurllijk wel wat je bedoelt en ik zou het ook liever anders zien maar tussen hoe het zou moeten zijn en de werkelijkheid is er nog altijd een hemelsgroot verschil.

Elsa
En nu vraag ik me iemand af of hij op zijn tablet een versie heeft waar het beeld bij tv overal niet is uitgerokken , want ik kreeg het laatste belgacom magazine en daar staat een reklame voor tv overal met de tablet en het beeld niet uitgerokken , dat vind ik nu echt niet kunnen , dit is echt misleidend .
Reputatie 2
Badge
na 1 uur kunnen inloggen en dan


Error 500: Request processing failed; nested exception is org.springframework.webflow.definition.registry.NoSuchFlowDefinitionException: No flow definition 'undefined' found


kortom; avondje voetbal op 11+ foetsie.
Reputatie 2
Badge
Als dit betalend wordt, zullen er veel hun geld terug vragen;


GS zet er de versie 1.1.1 op die je hierboven vind en de haperingen zijn terug weg , maar het gaat er bij het belgacom team blijkbaar niet in dat hun update de stream verslechtte , en dat willen ze maar niet inzien , als het ook bij hun tabletten zo is dan zullen ze het wel moeten geloven zeker .

Bythe way de app 7 journaal ( vrt ) is gratis en toppie en heel snel en perfecte stream .
Ik heb WEL een tablet die ik bij Belgacom heb gekocht. Tijdens de eerste periode werkt het redelijk goed, maar de laatste maand of zo zitten er om de haveklap onderbrekingen in de stream. Dus het is zeker niet het moment om de testperiode af te sluiten.

Ik gebruik de App dagelijks om het nieuws te bekijken, maar dat kan ook via de sites van de zenders zelf, dus ik ga er niet voor betalen.

Is het gratis voor ALLE Maxi-klanten ? Of alleen voor de nieuwe Maxi-pack klanten ?

Niet echt duidelijk...

Zelfs al moest het perfect werken, en niet zo absurd supertraag opstarten, dan nog was het het mij niet waard om nog maar eens vijf euro bovenop de al dure factuur te smijten. Voor die paar minuten per maand wat het opstaat is het mij dat niet waard!

Hier te downloaden

♦ Download apk:

























Voor tablet Voor Smartphone
Versie 1.1.1 Versie 1.1.1
Versie 2.0.1 © Versie 2.0.1 ©
Versie 2.0.2 Versie 2.0.2
Versie 2.1.0 Versie 2.1.0







@patrick , wil je alsnog de laatste dagen tv overal oude versie proberen , dan staat hier nog een 1.1.1 versie ergens in het forum , ik had de schokjes op mijn tablet .
Belgacom reageerde dat ze enkel op hun tablet konden testen die zij verkopen , dus je word van de kast naar de muur gestuurd blijkbaar , ik was altijd belgacom minded van voor dat belgacom al belgacom was nog de rtt , maar de nieuwe generatie is daar blijkbaar van een ander kaliber , nergens verslecht iets met nieuwe software bij belgacom wel , updates doen het slechter en er komen meer problemen in dan dat er waren .

Onvoldoende testen dat is de oorzaak en wat wij hier pennen leest geen kat volgens mij.

Reputatie 1
Badge
@Bernie : Dat weten we dan ook weer. Ik was eigenlijk redelijk verwonderd dat die Samsung mini 2 problemen had met dat vloeiend beeld. Het is zeker niet de snelste smartphone, maar het meeste lukt toch behoorlijk vloeiend.

Maar dat je hiermee dus de enige zou zijn, is dus zeker niet het geval...

groeten,

Patrick
Reputatie 2
Badge
De TVoveral app op iPad heeft ook problemen

- als ik TVgids kies heb ik vaak dat de top menu bar weg gaat en ziet er niets anders op dan de app te sluiten en terug op te starten om die top menu bar terug te krijgen.

- zenders zijn te vaak "niet beschikbaar"

- het starten van TVoveral is het record in traagheid

Ik heb de indruk dat de app met elke update slechter ipv beter is geworden
Eerst doen ze je de app testen , die krijgen ze niet naar behoren aan de praat , en nu moet je er nog voor betalen , bij telenet heb je nog altijd je analoog signaal dat je ook elders in huis kan gebruiken , bij belgacom word tv kijken dus enkel in de living , of er moet betaald worden voor tv overal of er moet een extra decoder worden gekocht , straks zal internet overal ook betalend zijn zeker .

Wie zou nu betalen voor iets wat van geen kanten werkt , ik denk nog altijd dat er bij belgacom mollen zitten die de boel om zeep helpen , infiltranten van telenet ;

Gelukkig ben ik niet veeleisend , maar liever 1 ding dat werkt dan 100 dingen die niet werken , zowel bij telenet , en de nederlanders is daar geen probleem mee .

Hier kunnen ze nog het formaat niet aanpassen , terwijl je vb het journaal gratis kunt bekijken via 7 in perfect beeld , betalen , neen zeker niet , vaarwel tv overal .

Wat krijgen we nu voor die testen , niks , dat ze zelf alles testen , voor iets dat niet werkt kan niet worden betaald .
Badge +1
@kaise dan ben jij niet de enige met dit probleem. Hier werkt de tv gids ook niet meer op mijn android tablet. De app loopt vast als je op tv gids drukt en vervolgens kan je enkel nog op rapport drukken op op sluiten.
Reputatie 1
Badge
Hier werkt die applicatie wel op die android GSM die bij het pack zat. Wel zit er om de 4-5 seconden een heel kort schokje in het beeld : ik vermoed dat dat GSM'ke wat te traag is voor de applicatie (hoewel filmpjes op youtube het meestal wel goed doen).

Bij de programmagids krijg ik ook meestal de melding dat de server niet gevonden wordt, maar als je dan verder gaat, werkt het wel.

Nu : dat speelt dus toch niet veel een rol meer : over enkele weken is het toch gedaan...
Idem hier, ik denk dat iedereen met een comfort pack deze misleidende e-mail gekregen heeft...foei Belgacom :-(

(Btw de op afstand tv programmatie van het android tv overal tablet app werkt al meerdere weken niet meer (app loopt vast en sluit af)

Bij de gewone tv overal app werkt op afstand programmeren maar nu en dan eens...(maar op mn galaxy tab 2 7" vind ik deze niet meer in de google play store)

Dus volgens Belgacom mag ik met mijn comfort pack mij dus verwachten aan de gratis tv overal...:-p
Ook een dergelijk e-mail gekregen en ook ik heb een comfort abonnement. Ben al maanden op zoek naar een manier om tv overal te laten werken op mijn pc en aangezien het binnnenkort betalend wordt zou het mijn niet verwonderen dat de problemen plots van de baan zijn. Waarom nog energie, tijd en geld steken in een gratis dienst die toch betalend wordt.
Reputatie 4
Badge +2
Ook ik kreeg een dergelijke e-mail terwijl ik een comfort-Pack klant ben

Belgacom TV Overal <newsletter@news.belgacom.be>

"De afgelopen maanden hebt u TV Overal gratis getest op pc, smartphone of tablet,
waarvoor dank.

Deze testperiode stopt op 3 september, maar als
Maxi Pack-klant blijft u ook daarna genieten van TV Overal
aangezien deze optie inbegrepen is in uw Pack (normaal €

4,95/maand).

Vanaf 3 september, kan u live kijken naar meer dan 30
zenders
, voetbal en vanaf oktober ook

basket. Uiteraard blijven de tv-gids en het
programmeren van opnames op Belgacom TV vanop afstand
beschikbaar."
Reputatie 1
Badge
Dan zullen ze met betere argumenten mogen afkomen, zunne.

Die telecommunicatieproviders in België zijn behoorlijk duur (hoewel telenet voor wat ik nu heb, nog duurder is). En met die bijna 9 €/maand die ik nu uitspaar kan je al eens een pintje drinken, hé...
Of ze willen je er van overtuigen dat je beter naar Maxi zou overstappen !-)

groetjes, Elsa
Reputatie 1
Badge
Heb hier net een e-mailke van Belgacom gekregen over het betalend worden van die TV overal. De titel is "Ook na 3 september kijkt u tv waar u maar wilt".

Alleen heb ik toch de indruk dat ze een foutje gemaakt hebben. Je wordt zowat gefeliciteerd omdat je gratis kan blijven kijken met je Maxi abonnement. Alleen heb ik wel maar een comfort, en dan komt dat wat pijnlijk over...

Ik vrees dat Belgacom andermaal zijn manier van "gebrekkige communicatie" in de verf zet.

Hopenlijk geeft men dan ook een paketje data er bij want anders zie ik niet in waarom we er 5€ voor moeten gaan betalen. We betalen al immers om mobiel internet (volume), ik ben in ieder geval niet van plan om twee keer te gaan betalen voor dat beetje mobiel tv te kunnen kijken.

Reageer