TV Overal voor PC released

  • 7 October 2011
  • 57 reacties
  • 5334 Bekeken

beste allemaal

TV overal voor pc werd zonet released

ga nu naar www.tvoveral.be

veel kijkgenot

mvg

57 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de opheldering Xenne. Lachen

.
nog altijd niks hier...en support van Belgacom zal wel onbestaand zijn veronderstel ik.


Screenshot



Unhandled exception in HTML bridge: System.Reflection.TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation. ---> System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.ViewModel.ViewModels.PlayerViewModel.ScriptService_ChannelUpdateEvent (System.Object sender, Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.Service.Script.ChannelUpdatedEventArgs e) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.Service.Script.ScriptService.AcceptChannel (System.String channelId) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.ViewModel.ViewModels.PlayerViewModel.AcceptChannel (System.String channel) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.MainPage.AcceptChannel (System.String channel) [0x00000] in <filename unknown>:0
at (wrapper managed-to-native) System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke (System.Reflection.MonoMethod,object,object[],System.Exception&)
at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
--- End of inner exception stack trace ---
at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.Invoke (System.Reflection.MethodInfo method, System.Object obj, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.Invoke (System.String name, System.Object[] args, Mono.Value& ret) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.InvokeFromUnmanaged (System.String name, System.IntPtr[] uargs, Int32 arg_count, Mono.Value& return_value) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.InvokeFromUnmanagedSafe (IntPtr obj_handle, System.String name, System.IntPtr[] uargs, Int32 arg_count, Mono.Value& return_value, System.String& exc_string) [0x00000] in <filename unknown>:0
JS exception: System.Reflection.TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation. ---> System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.ViewModel.ViewModels.PlayerViewModel.ScriptService_ChannelUpdateEvent (System.Object sender, Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.Service.Script.ChannelUpdatedEventArgs e) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.Service.Script.ScriptService.AcceptChannel (System.String channelId) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.ViewModel.ViewModels.PlayerViewModel.AcceptChannel (System.String channel) [0x00000] in <filename unknown>:0
at Belgacom.Blue.Web.Silverlight.LiveTVPlayer.MainPage.AcceptChannel (System.String channel) [0x00000] in <filename unknown>:0
at (wrapper managed-to-native) System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke (System.Reflection.MonoMethod,object,object[],System.Exception&)
at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
--- End of inner exception stack trace ---
at System.Reflection.MonoMethod.Invoke (System.Object obj, BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.Invoke (System.Reflection.MethodInfo method, System.Object obj, System.Object[] args) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.Invoke (System.String name, System.Object[] args, Mono.Value& ret) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.InvokeFromUnmanaged (System.String name, System.IntPtr[] uargs, Int32 arg_count, Mono.Value& return_value) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.Windows.Browser.ScriptObject.InvokeFromUnmanagedSafe (IntPtr obj_handle, System.String name, System.IntPtr[] uargs, Int32 arg_count, Mono.Value& return_value, System.String& exc_string) [0x00000] in <filename unknown>:0



@xenne

Beste Xenne

Hebben de rechten van bvb. VTM, 2BE, VT4 ... dan wel de toestemming om via Yelo (Telenet) gebruikt te worden ? Zoja, wat is dan het verschil met ons Tv Overal ? Hier ben ik niet echt van op de hoogte, ik vroeg het mij alleen maar af.


Alvast bedankt voor je antwoord !
beste https:///people/a2a92112fb

TV Overal en Yelo zijn niet echt te vergelijken, omdat TV Overal werkt met gelijk welke binnenlandse internetverbinding, terwijl Yelo enkel werkt met een Telenetverbinding. dit maakt dat de rechten voor TV Overal nog iets gecompliceerder zijn. dit gezegd zijnde zijn er op Yelo ook maar een beperkt aantal zenders beschikbaar, ik meen een 10-tal, en de zenders die jij opnoemt zijn daar niet bij zenne

mvg


beste https:///people/4a627b7e05

het is bekend dat IE9 problemen geeft, bij deze browser moet je wat settings aanpassen :
ga eerst na dat bij de opties in "geavanceerd" dat "browser uitbreidingen van derden ingeschakeld" is aan gevinkt.
bij beveiliging de volgende setting aanpassen bij "beveiliging /aangepast niveau" onder "diversen" de keuze "gemengde inhoud weergeven" op "inschakelen" zetten.

als het dat niet is, heeft jouw probleem misschien iets te maken met een firewall of antivirus? oa Malwarebytes zou de boel blokkeren

mvg
Reputatie 2
Badge
@Bart hier werkt het voorlopig goed.

- het werkt niet in een in 64bit browser (schuld van Microsoft's Siverlight)

- als het niet werkt uit en terug inloggen, helpt soms

- TV-gids gebruik ik niet op PC want die pagina is steeds 'bezig met laden'; TV-gids werkt iets beter in Firefox dan IE

@Xenne, ik begrijpt adaptive streaming, ik vind toch dat Belgacom in de manifest file toch nog een betere kwaliteit stream optie had mogen geven. Op een kleiner iPad scherm is het beeld scherp, op een groter PC scherm is het beeld ok maar niet goed genoeg.
De TV-gids werkt hier goed en het programmeren op afstand is dan ook geen probleem.

Eerst had ik ook wat problemen ermee maar na herhaaldelijk in- en uitloggen is het dan toch gelukt. Nu werkt het prima.
@xenne: denk jij nu echt dat ik IE9, of dat ik een antivirus/firewall gebruik????? no way José :)

getest met Firefox & Chrome & Chromium


". dit maakt dat de rechten voor TV Overal nog iets gecompliceerder zijn. "

tv overal werkt ook alleen maar met een valid Belgacom account. Dus dat komt op hetzelfde neer. (kijk maar eens naar TV vlaanderen)
IE9 komt er hier ook niet op... maar geen antivirus? dan zul je wel geen windows draaien? welk OS?

MS Silverlight is ook vereist voor TV Overal, maar ik veronderstel dat je wel een melding krijgt moest je dat niet hebben

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij draait het in Firefox en Chrome. in IE9 32bits nog niet. Krijg het inlogscherm voor de E-services niet (blijft hangen). Maar ik kan er zo mee voort. 't is geen HD maar dat had ik niet verwacht.
Reputatie 2
Badge
TVoveral zou wel een betere kwaliteit kunnen geven (toch voor die klanten met goede internet verbinding en geen volume berperking).

Als het duidelijk is dat je best zonder decoder naar HD (op pc, ipad en TVs met internet verbinding) kan kijken en nPVR ooit toch eens goed zou gaan werken, kunnen we die decoder eindelijk buiten gooien:-)
Reputatie 7
Badge +1
TV Overal scoort bij mij beter qua resolutie dan TVonPC. Ik kan het vergelijken want ik heb nu beiden. Alleen heb je met TVonPC alle posten (ook die van de boeketten) en kan je op je PC opnemen + dat men bestanden van de PC op TV kan afspelen, maar daar daar zijn andere oplossingen voor natuurlijk.. Maar laat ons ervan uitgaan dat die functies nog zullen uitgebreid worden.
ik verbaas me erover dat kwaliteit van TV Overal beter is dan van PC on TV. da's wel straf.

wat het verdwijnen van de decoders betreft, ik denk dat mensen toch nog graag voor hun tv zitten, op laptop/pc naar televisie kijken vind ik altijd toch iets minder.

dit gezegd zijnde is tv overal natuurlijk een schitterende oplossing voor als de tv bezit is, of als je ergens op een locatie zit waar je geen tv hebt, en een belgacom verbinding is dus niet vereist, dus je kan ook tv kijken op school/werk/bib/.....

mvg
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan Sinjoor alleen maar bijtreden .

Het is veel betere kwaliteit qua beeld dan TV on PC .

mvg,
Enkel bij mensen die Blegacom hebben is een 3Mbs stream slechter dan een 500Kb/s stream.
Reputatie 7
Badge +1
Is dat een persoonlijke aanval Bart ??? denk je dat ik bevooroordeeld ben ? dan ben je fout. Ik heb speciaal die TVonPC toepassing behouden om te kunnen vergelijken. En ik heb niet gezegd dat TV Overal véél beter is dan TVonPC qua resolutie, tenslotte is men gestart van een mobiele toepassing voor smartphone en tablets. Het verwondert me dan ook dat de resolutie op PC heel behoorlijk is (vlgs. mijn bescheiden mening zelfs iest beter dan TVonPC), reeds in de testfase. Maar die laatste toepassing zal einde dit jaar allicht toch gestopt worden (ik heb nu nog 84 dagen vrije testperiode) en dus is het toch niet meer zo relevant.

Ik heb Telenet digital (Internet en TV) laten installeren bij mijn kozijn, en ga dat daar allemaal eens in alle objectiviteit bekijken. Zowel functionaliteit als zenderaanbod en beeldkwaliteit, ik heb tenslotte nog altijd mijn analoge kabelaansluiting, zodat ik redelijk snel zou kunnen overstappen (ik weet nu hoe dat gaat). Bovendien is Telenet volledig Apple gebonden en geeft nog altijd geen toepassing voor TV op PC. Mogelijk volgt dat daar ook nog, we zien nog wel.
Reputatie 2
Badge
@Sinjoor, de TVopPC app ontvangt dezelfde SD kwaliteit als je TV. De TVoveral app heeft een andere stream (volgens Bart maar 500Kb/s). Normaal moet TVopPC een betere kwaliteit geven (tenzij... de encoders van TVopPC zeer slecht zijn en die van TVoveral zeer goed)

@Bart weet je zeker dat TVoveral 500Kb/s is? Ik zie een get request voor video qualitylevel 1200000. Ik denk dat dit heel dicht al in de buurt komt van TV SD stream. Dat zou verklaren waarom Sinjoor en Patrick gelijkaardige kwaliteit ziet...
heb het al paar keer gezegd:

TV Overal maakt gebruik van de adaptieve streaming technologie. dus de videobitrate is afhankelijk van de beschikbare internet bandbreedte, onafhankelijk van het netwerk

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt Roland. Toch is de kwaliteit van TV Overal op de ene of andere manier zeker niet slechter dan die van TVonPC, de perceptie (modewoord) is eerder een stuk beter...
beste

TV Overal maakt gebruik van de adaptieve streaming technologie. dus de videobitrate is afhankelijk van de beschikbare internet bandbreedte, onafhankelijk van het netwerk .

dit gezegd zijnde werd door Belgacom gezegd dat het gemiddelde verbruik voor een uur TV Overal 1 GB zou zijn via vast internet of 200 MB via een mobiel 3G-netwerk. uitgaande van deze waarden kan je de gemiddelde stream uitrekenen, als er zich daar iemand mee wil bezig houden, mag hij dat gerust doen

mvg
Reputatie 2
Badge
@Sinjoor, de videobitrate opties die ik kan tracen zijn 600k en 1,2M. Die 1.2M is zo goed als SD. Normaal dus dat je het minstens even goed vind als TVopPC.
Reputatie 7
Badge +1
Ik merk zojuist dat EurosportNL en FR erbij gekomen zijn. Misschien nog meer ook (het zijn er nu al 19 geloof ik).Nick JR NL, EurosportNL, Belgacom Zoom NL, Trace Urban, RTL TVI, Plug RTL, Club RTL, Bi--Nick JR FR, Eurosport FR, AB3, AB4, MCM Pop, TIJI, Belgacom Zoom FR, LCI, Canal J, Eén, Ketnet/Canvas, Acht.

Daarvan 6 nederlandstalige....bij de franstalige is wel veel commerciële rommel. 3 RTL zenders, kwam Bellens niet van RTL ? Maar RTBF en la Deux zijn er nog niet bij. En ook geen TF1 France 2 en France 3. Nog veel onderhandelwerk voor de boeg zou ik zeggen....aan nederlandstalige kant VTM, 2BE, VT4, VijfTV, Ned 1,2,3.

En op welke zenders volg je dan voetbal ??
bedankt voor het goeie nieuws sinjoor71

voor zover ik kan zien is het enkel Eurosport dat erbij gekomen is (NL&FR), maar ik kan verkeerd zijn

ook op de android versie zijn die erbij gekomen trouwens

het voetbal is te zien op Zoom, ttz de multi live op zaterdag en het portugees voetbal tonen ze via overal, dus niet alle matchen te zien

mvg
beste

ik krijg Eurosport NL&FR nog niet geladen via de pc versie, krijg foutmelding. beide gaan wel via TV overal op android

en zenden Eurosport NL/FR verschillende dinges uit? want op NL is het voetbal en op FR is het koers?

mvg
Werkt hier perfect op Mac!

Alleen werkt dus, behalve deze link: http://mijnbelgacomtvfilms.skynet.be/


Ook heel leuk dat we elke maand 3 gratis films kunnen bekijken.
Reputatie 7
Badge +1
Xenne, Eurosport laadt inderdaad niet in vanuit de zijbalk waar de posten staan, maar wél vanuit de zijbalk die in de fullscreen stand komt. zal nog wel een "bug" zijn denk ik.

Reageer