TV Overal voor PC released

  • 7 October 2011
  • 57 reacties
  • 5334 Bekeken

beste allemaal

TV overal voor pc werd zonet released

ga nu naar www.tvoveral.be

veel kijkgenot

mvg

57 reacties

een eerste bugje is reeds ontdekt

als je naar zender aan het kijken bent en je drukt op "stop" krijg je het nadien niet meer gestart met "play"
natuurlijk kan je zender wel nog starten via de balk aan de rechterkant

voor de rest lijkt alles oké, 't zijn nog altijd dezelfde zenders. via op aanvraag kan je echter maar 3 films gratis bekijken deze maand, dus niet het volledige aanbod dat je op tv overal android zag

mvg
ik heb me eens uitgelogd uit e-services en ik kan gewoon tv blijven kijken, da's wellicht wel niet de bedoeling?

update: na herstart browser vraagt hij terug om in te loggen, dus geen paniek

alvast een voorsmaakje voor mensen die nog neit kunnen testen



mvg
Reputatie 4
Badge +1
Alleen de franstalige url tv-partout.be is nog niet afgesloten, de streaming servers zijn nu wel down :(
url afgesloten?

hier geen problemen, alles marcheert naar behoren

mvg
Reputatie 2
Badge +1
Werkt hier ook goed, op zowel MAC als windows XP.
Beeldkwaliteit is hier ook goed te noemen.
"Thuis
Autre"

Duidelijk een programma van Belgacom.
werkt hier ook maar veel te weinig kanalen . ik zal mijn tv op pc nog wel blijven gebruiken daar heb ik tenminste alle kanalen Lachen
Badge
Werkt perfect hier...net zoals op iPad..... Lachen....

ivm met opmerking : weinig kanalen :-> dit is nog steeds een test hé..... na verloop van tijd komen er wel zenders bij..... waarom is iedereen altijd zoooooo ongeduldig. Trouwens voor vele mensen zal het nooit genoeg zijn hé..... zijn er 8 dan willen ze er 20, zijn er 20 dan willen ze er 100, enz.......
Reputatie 4
Badge +1
Werkt bij mij idd wel met chrome maar geeft een fout met IE9 ... raar maar waar ...

Vraagt om alleen veilige inhoud weer te geven en dan krijg ik dat de server niet bereikbaar is ... ;(



Hoera, Hoera

TV nu ook op de computer mogelijk en dat moeten we langs deze weg vernemen


Dank u
Reputatie 2
Badge
puur horror die PC applicatie:(


1) oh neeee, terug die vreselijk trage tv-gids. Op mijn iPad gaat dit vlot maar op mijn PC hangt die site als ik mijn e-service account info geef. De belgacom e-service site en de Belgacom tv-gids staan in mijn top 3 van de slechtste web site aller tijden. (op nummer 3 staat www.skynet.be)

2) De beeldkwaliteit is middelmatig; Belgacom, PCs hebben een groter scherm dan tablets, dus graag ook een hogere kwaliteit video stream

3) ondertussen werkt het helemaal niet meer en krijg ik de klassieker "le serveur is naar de kl." Ik vermoed dat e-service log on helemaal foutu is. Oplossing uitloggen en opnieuw proberen. TVoveral werkt beter met Firefox dan IE.

4) wat wel blijft werken zijn de reclame banners op de site



Reputatie 7
Badge +3
Werkt Perfect hier!!!

Een pauze knop is wel nuttig.

We zien wel , nu volop testen en feedback geven.


mvg,
Reputatie 2
Badge +1
Helaas blokkeert het hier vrij regelmatig nu :(

Kan wel een kanaal kiezen, de PLAY knop verschijnt, maar dan stopt het...
Werkt niet ! Blijft op verbinden staan ... daarna time-out. Of het werkt dan enkel voor de lucky few.

MELDING :


Server Error



The Server could not complete your request due to an unexpected error.


Diagnostic Information
Method: GET
URL: /tv-overal/live-tv
Error Code: 0x38cf04d3
Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.


Solution
Provide your System Administrator with the above information to assist in troubleshooting the problem.
Reputatie 2
Badge
Het werkt (soms). Nu heb ik Canvas op TV, op PC en op iPad gelijktijdig op staan.
Badge +1
Hier werkt het. Maar de kwaliteit van het beeld is niet om over naar huis te schrijven
OK, nu werkt het wel ... de kwaliteit valt nog mee. Afwachten en testen (vooral afwachten op de andere zenders!)
schijnbaar krijgen mensen die IE9 gebruiken soms die melding van server error, kan het niet testen aangezien dat ik dat niet heb. maar met firefox&chrome werkt het iig goed. en ik heb persoonlijk nog geen probleem ervaren, kwaliteit is zoals ik verwacht had, niet super maar toch zeker goed genoeg.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij werkt het, en de beeldkwaliteit is behoorlijk voor een 20' scherm (beter dan bij TVonPC). IK vind echter VTM niet in de zenderlijst.....
Bij mij werkt het ook naar behoren. Ben er best tevreden mee. Dank U Xenne voor de tip !
Badge
Hartelijk dank om ook weer eens de Linux gebruikers te vergeten met die Silverlight-brol
Reputatie 2
Badge +1
De server errors zijn niet enkel op IE9 maar ook op Safari (mac)

Momenteel werkt het weer...
graag gedaan https:///people/8f7fc956cd

wat betreft zender VTM, deze is (nog) niet beschikbaar sinjoor71 - de zenders die nu al live kunt bekijken: Een, Canvas/Ketnet, Acht, Nickelodeon Junior, Belgacom Zoom, RTL-TVI, Club RTL, Plug RTL, AB3, AB4, Trace, MCM, Tiji en Canal J.

hopen dat er zenders bijkomen, maar dit is een probleem met rechten, de zenders zelf staan blijkbaar niet te springen om in te stappen.

nog even heropfrissen...

TV Overal maakt gebruik van de adaptieve streaming technologie. dus de videobitrate is afhankelijk van de beschikbare internet bandbreedte, onafhankelijk van het netwerk . dit gezegd zijnde werd door Belgacom gezegd dat het gemiddelde verbruik voor een uur TV Overal 1 GB zou zijn via vast internet of 200 MB via een mobiel 3G-netwerk. dit verbruik zal dus meetellen bij het verbruikte datavolume, kan belangrijk zijn voor mensen met Comfort of lager abo, de rest heeft geen datalimiet meer

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de info Xenne. Het werkt alleszins in Chrome en Firefox. De resolutie is beter dan ik verwachtte. Het verbruiken van datavolume is dan weer een minpunt vermits ik juist een downgrade van Favorite naar Comfort heb gedaan. Maar zoveel gebruik ik dat nu ook weer niet. 100GB is nog altijd 100 uren dan, wat theoretisch meer dan 3 uur per dag is. Momenteel heb ik er alleen voor Eén en Canvas iets aan. Hopelijk snel wat meer zenders.

Komen er ook opnamemogeljkheden ? Momenteel enkel planning via TV-gids voor serveropnames te bekijken via de decoder denk ik. Kan men later misschien ook netwerkopnames bekijken via TV Overal ? Met TVonPC kon je ook op de harde schijf van de PC opnemen. Vermits de originele filosofie voor mobiele toepassingen koos, zal dat er voorlopig wel niet inzitten. Gigabyteopnames op smartphones en tablets is sowieso voorlopig niet realistisch.
uitgaande van de FAQ zal het inderdaad de bedoeling zijn dat opnames gedaan via tv overal ook via dat medium zullen kunnen bekeken worden, maar wanneer dit zal zijn.......







Een opgenomen programma bekijken op mijn pc, tablet of smartphone

Voorlopig kunt u uw pc, tablet of smartphone enkel gebruiken om een opname van op afstand te programmeren. Een opname bekijken kan dus enkel op uw tv.

Na verloop van tijd zal het wel mogelijk zijn om een opname ook op een pc, tablet of smartphone te bekijken.


mvg






Reageer