Hallo,
Sinds oktober ben ik in het bezit van Proximus tv, maar het blijft onmogelijk om me aan te melden via de app. Kan iemand me helpen?
Bladzijde 1 / 1
Normaal met de inlogcode van MyProximus log je ook in op de app Proximus tv. Zo is dit bij mij.
Inderdaad, maar dit werkt bij mij niet..
Zul je 0800-22800 moeten bellen. Je hebt toch wel een MyProximus account aangemaakt ?. Dat is de eerste vereiste.
Dag Benno,
Kan je je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht naar het Proximus team? Dan kijk ik na of alles op je lijn goed geactiveerd werd.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Kan je je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht naar het Proximus team? Dan kijk ik na of alles op je lijn goed geactiveerd werd.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Dag benno
Ik heb hetzelfde probleem. Heb je ondertussen een oplossing?
Alvast bedankt
Ben
Ik heb hetzelfde probleem. Heb je ondertussen een oplossing?
Alvast bedankt
Ben
Ben,
Kan je ook je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht? Dan kijk ik voor jou ook na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg,
Kim
Kan je ook je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen via privébericht? Dan kijk ik voor jou ook na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg,
Kim
Ik heb het voor je kunnen oplossen, kan je nog eens proberen inloggen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.