Als ik op een WIN10 laptop TV Overal wil bekijken krijg ik steeds een bericht (een verwittiging!) dat de server tijdelijk niet beschikbaar is. In het engels krijg ik nog een error code "system exception: 6013". Ik heb geprobeerd met IE12, Firefox en Opera want met andere browsers werkt het ook al niet. Verder dringt men er op aan Silverlight te installeren; ook al tien keer gedaan telkens na deïnstallatie van de vorige.
Dat "tijdelijk" is wel ruim bemeten daar ik meer dan een week geleden telefonisch reeds het probleem aankaartte en de man beloofd had terug te bellen, dus nog altijd niet!!!
FIJNE SERVICE!!!!!!!!!! Keep on the good work.
Beantwoord
TV overal
Beste antwoord door ozzy
Mijn bericht van 5 dagen vermeldt een foutbericht (verwittiging) waarvan ik de volledige tekst meegaf.
Sorry voor Proximus die niet kon bevestigen van wie deze tekst eigenlijk komt! Veel gezoek op het Internet maakte het mij eindelijk duidelijk: dit bericht wordt gegenereerd door Microsoft en niet door Proximus; dus goed om te weten voor mensen met ditzelfde probleem!
Eens me dit duidelijk was heb ik maar besloten om een "clean install" van Windows 10 te doen omdat ik over een zelf aangemaakte installatie-dvd beschik voor deze software. Een van de vorige herstelpunten inschakelen hielp niet (waar zat uiteindelijk de fout?). Vandaar de clean install.
Resultaat: na het controleren van de privacy-instellingen van Win 10 (zeker doen!!) kon ik surfen naar de tv-site van Proximus en .... alles werkte quasi onmiddellijk en ..... vlekkeloos!! Dus nu ook op mijn hobby werkplaats tv kijken op groot scherm. Kijk op Myproximus ook altijd maar na of je niet meer dan 5 maal deze toepassing gebruikt. (blijkbaar tellen alleen mobiele toestellen mee, dus geen laptop of desktop in dit rijtje van vijf).
Bekijk origineelSorry voor Proximus die niet kon bevestigen van wie deze tekst eigenlijk komt! Veel gezoek op het Internet maakte het mij eindelijk duidelijk: dit bericht wordt gegenereerd door Microsoft en niet door Proximus; dus goed om te weten voor mensen met ditzelfde probleem!
Eens me dit duidelijk was heb ik maar besloten om een "clean install" van Windows 10 te doen omdat ik over een zelf aangemaakte installatie-dvd beschik voor deze software. Een van de vorige herstelpunten inschakelen hielp niet (waar zat uiteindelijk de fout?). Vandaar de clean install.
Resultaat: na het controleren van de privacy-instellingen van Win 10 (zeker doen!!) kon ik surfen naar de tv-site van Proximus en .... alles werkte quasi onmiddellijk en ..... vlekkeloos!! Dus nu ook op mijn hobby werkplaats tv kijken op groot scherm. Kijk op Myproximus ook altijd maar na of je niet meer dan 5 maal deze toepassing gebruikt. (blijkbaar tellen alleen mobiele toestellen mee, dus geen laptop of desktop in dit rijtje van vijf).
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.