Beantwoord

TV Gids op PC

  • 10 October 2016
  • 34 reacties
  • 639 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 4
Elma,

Ik had het over de windows 8/10 app
https://www.microsoft.com/en-us/store/p/proximus-tv/9nblggh5wt68
Reputatie 7
Badge +6
Ik ben nu eerlijk gezegd 'de kloesj' kwijt. Geen idee meer of het hier nu nog over de app of de site gaat. :?
In elk geval, bij mij werkt die app goed, zowel op W 8.1 (WP) als op W 10 (laptop en tablet) en op alle drie zie ik alle geprogrammeerde opnames.
Reputatie 4
Marleen, Het gaat in ieder geval niet over de Universal Windows app aangezien Elma zegt:
De app krijg ik niet geïnstalleerd op windows 8.1 pro.
😳
Reputatie 7
Badge +6
🆒 Bedankt !
Reputatie 7
Badge +1
Het nadeel van de Proximus TV app. voor W10 PC is, dat noch de opnames, noch de programmatie gegroepeerd staan per serie, zoals in de Android app. of op de decoder, maar alles gewoon per datum door mekaar.
Reputatie 3
Dag Elma,

Normaal gezien als je een serie opname zet blijft deze doorlopen. Kan je mij je klantennr bezorgen?

Mvg,

OdB

Zoals je duidelijk zegt, normaal gezien, maar ik heb het toch ook al af en toe voorgehad dat het niet geval was.
Reputatie 7
Badge +4
Elma,

Ik zal het even trachten te verduidelijken, het is zo dat je op de Proximus tv app enkel de netwerk opnames zal zien en niet de opnames die op je harde schijf van de decoder zelf staan, aangezien je een decoder hebt met harde schijf is dit dus de reden dat je sommige opnames niet in de app ziet staan.Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je sommige zaken niet kan opnemen via de decoder, kan je eens nakijken of bij de instellingen op je decoder 'mijn voorkeur' , 'opnames" onder in je opname opties confilct oplossen op auto staat ?

Als dit geen oplossing biedt kan ik eens alle geplande opnames en eventuele conflicten laten wissen door ons expert team.

Laat gerust hier iets weten.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 4

Proximus tv app enkel de netwerk opnames zal zien en niet de opnames die op je harde schijf van de decoder zelf staan

Dit zal waarschijnlijk ook niet meer in de toekomst voorzien worden door Proximus, aangezien het de trend is van alles op de cloud op te nemen, of vergis ik mij?
Reputatie 7
Badge +4
De conflicten zouden weg zijn. Mvg,Robrecht