Een aantal weken geleden belde ik naar de klantendienst om informatie te krijgen over het tuttimus aanbod, zeer enthousiast vertelden ze mij dat ze dat direct voor mij konden regelen, "welke kleur van GSM had u graag?", vragen ze nog, echter na het inhaken besef ik dat ik eigenlijk niet weet hoe die GSM naar mij gaat komen.
Dan begint het, de eerste keer word mij verteld dat dit binnen de tien dagen in orde komt, de volgende keer zeggen ze dat ik niet eens recht heb op een GSM, iemand anders gesproken die zegt dat alles in orde is in mijn dossier en dat ik gecontacteerd zal worden, de keer daarop "oei, er is nooit een GSM besteld voor u en sowieso zijn deze pas in April terug voorradig". Na die telefoon heb ik een klacht opgestart om ervoor te zorgen dat de GSM wel goed gezet word in mijn dossier.
Ik krijg een brief (een week later) dat mijn klacht is opgestart en dat ze die binnen de 10 werkdagen zouden behandelen. Daarna een brief die zegt dat het wat later gaat worden.
Vandaag toch nog maar eens gebeld met de klantendienst, en ok, ze kunnen niks zeggen voor de klacht buiten dat deze in verwerking is maar op mijn vraag of er meer geweten is over wanneer de GSM's terug in stock zouden zijn weet de medewerker NIKS te zeggen. Vervolgens legt hij gewoon neer.
Mijn klacht is dat ik elke keer als ik naar de klantendienst bel een ander verhaal krijg en het lijkt gewoon alsof ze het allemaal zelf niet weten. Je zou denken dat Proximus toch een verhaal geeft aan hun medewerkers over een stock breuk op een actie waarmee ze nationaal zeer groots uitpakken?
Ik vind het al zeer vervelend dat ik tot april moet wachten op een GSM (die bijv bij coolblue zelfs nog voorradig is) maar oké, als ik correct geinformeerd word kan ik daar nog mee leven. Ik zou alleen graag de garantie hebben dat ik die in april dan ook ga krijgen en dat men dan niet uit de lucht komt vallen.
Ik heb de site in de gaten gehouden, vanaf een gegeven moment hebben ze de TV als niet meer voorradig aangegeven en de GSM als nog steeds beschikbaar dus het lijkt mij dat er geen probleem zou mogen zijn om mij nog een GSM te geven aangezien ik voor die site wijziging besteld heb.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.