Hoe zit het met de levering van mijn samsung s6!!!!?
Al sinds jaar en dag klant bij jullie met men gsm.
Voor tv en internet zatten we bij telenet, we hebben begin december de keuze gemaakt alles bij jullie te steken met een tuttimus pack. Begin hier helaas wat spijt van te krijgen! Installatie is gebeurt. Maar telkens ikzelf dien te bellen om te vragen hoe het zit met de levering, die eerst ging doorgaan 30 december (dag verlof aan verloren), krijg ik loze beloftes dat jullie contact gaan opnemen etc.
Klantenservice durf ik dit niet noemen. Als jullie acties kunnen inrichten verwacht ik tenminste een degelijke organisatie voor zo'n bedrijf.
Ondertussen ook weer een mail gekregen waarin staat dat ik levering van gecombineerd aanbod weiger?! En bevestiging van aanvraag voor installatie terwijl ik nu proximus tv zit te kijken? !
Hopelijk komt alles snel in orde!!!!
Mvg
Pieterjan
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.