Wel dit vind ik ook raar dat de v3b hier meer kuren heeft dan de v3. Voor de software update was het juist andersom de v3 liep toen meer vast.
Wat jij voorsteld om ofwel een nieuwe decoder te krijgen ofwel oude software is opzich een goede oplossing zijn maar als ze kiezen voor de software dan kan ik weer tv replay niet meer gebruiken wat ik wel handig vind.
Reset en factory reset heb ik al meerdere malen gedaan en dit helpt op het moment zelf misschien wel maar daarna blijven de problemen wel aanhouden.
Ik ben het ook beu met telkens te bellen naar die klantendienst. De laatste keer dat ik belde was voot mijn v3 decoder die ik dan mocht ruilen maar dan was het probleem in de winkel dat ik mijn garantieticket niet heb. Zo kan ik nooit nog een decoder ruilen want ik heb nu eenmaal geen garantieticketten. Ik heb in het verleden altijd zonder dat garantieticket kunnen ruilen in dezelfde shop.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.