Reeds een paar dagen krijg ik bij 'mijn producten' de melding dat dit niet kan weergegeven worden door een technisch probleem. Ben ik hier alleen mee?
Hallo Walter,
Bij mij staat die melding er ook, maar als ik helemaal bovenaan in de balk op 'mijn produkten' klik, lukt het wel.
Probeer dit misschien ook eens.
Bij mij staat die melding er ook, maar als ik helemaal bovenaan in de balk op 'mijn produkten' klik, lukt het wel.
Probeer dit misschien ook eens.
Hallo Walter,
Bij mij staat die melding er ook, maar als ik helemaal bovenaan in de balk op 'mijn produkten' klik, lukt het wel.
Probeer dit misschien ook eens.
Bij mij staat die melding er ook, maar als ik helemaal bovenaan in de balk op 'mijn produkten' klik, lukt het wel.
Probeer dit misschien ook eens.
same here
mvg
mvg
Het zal nog altijd zijn gelijk vroeger zeker dat er tijdens het weekend geregeld onderhoud wordt uitgevoerd aan bepaalde servers en je daardoor meer kans hebt van ginder dan het in de doorsnee week het geval is.
Groetjes,
Elsa
Groetjes,
Elsa
ik heb ook veel problemen met het laden van mijn e-services
soms zijn alle onderwerpen onbeschikbaar, soms één of twee
"wegens een technische probleem buiten onze wil is dit onmogelijk. Onze excuses voor het ongemak, gelieve het later opnieuw te proberen"
deze foutmelding krijg ik soms
erg storend is dit
ik heb dit al lang, maar ja je leert er mee wennen zeker ?
MVG
soms zijn alle onderwerpen onbeschikbaar, soms één of twee
"wegens een technische probleem buiten onze wil is dit onmogelijk. Onze excuses voor het ongemak, gelieve het later opnieuw te proberen"
deze foutmelding krijg ik soms
erg storend is dit
ik heb dit al lang, maar ja je leert er mee wennen zeker ?
MVG
eva: geweldig voor een telecom bedrijf, is het niet? En veel mensen berusten er zelfs in!
Belgacom vindt het blijkbaar normaal dat hun website niet werkt. Tenslotte zijn wij enkel maar lastige klanten die over alles en nog wat zeveren.
hier is het nu terug in orde
mvg
mvg
pfff hier ook al een hele week:
Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".
en als het dat niet is krijg ik een andere foutmelding met ERROR....
zeeeeeeer frustrerend want ik probeer nu al ZO vaak opnieuw maar deze boodschap blijft maar komen :s
Je hebt geen toegang tot de historieken
Momenteel heb je geen toegang tot de historieken om de hieronder vermelde reden. Wil je verder surfen? Klik dan gewoon op de knop "OK".
en als het dat niet is krijg ik een andere foutmelding met ERROR....
zeeeeeeer frustrerend want ik probeer nu al ZO vaak opnieuw maar deze boodschap blijft maar komen :s
Eva,
Jullie website van e-services werkt niet! Al weken! Vinden jullie zelf dat dit normaal is?
Weet zelfs niet waar ik met mijn klacht terecht kan!
Groetjes van een gefrustreerde klant.
Jullie website van e-services werkt niet! Al weken! Vinden jullie zelf dat dit normaal is?
Weet zelfs niet waar ik met mijn klacht terecht kan!
Groetjes van een gefrustreerde klant.
bij staat dat er ook,maar ik kan niet naar mijn mails gaan,
krijg altijd het volgende ( Third-party server not responding )
heb al gebeld naar het 0800 22800 nummer en daar zeggen
zij altijd dat het een storing is en dit is nu al 2 dagen.
wanneer ik aan mail zal geraken k'weet het niet meer,maar
één ding weet ik zeker,als mijn kontrakt verloopt bij belgacom
ga ik naar een ander voor mijn internet.
krijg altijd het volgende ( Third-party server not responding )
heb al gebeld naar het 0800 22800 nummer en daar zeggen
zij altijd dat het een storing is en dit is nu al 2 dagen.
wanneer ik aan mail zal geraken k'weet het niet meer,maar
één ding weet ik zeker,als mijn kontrakt verloopt bij belgacom
ga ik naar een ander voor mijn internet.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.